![]() |
Mastuberen in bad
Gewoon als ik lekker lig te mastuberen en ik kom klaar is dat lekker. Maar...... en nu komt het, soms mastubeer is in bad. Dan duurt het altijd langer voordat ik kom, en als ik dan kom dan is het orgasme veel lekkerder en spuit ik ook meer. Iemand ideetje hoe dat komt? Of iemand met dezelfde ervaringen?
|
Misschien doordat je in warm water ligt? Dat je je dan meer ontspant ofzo? En dat het langer duurt is denk ik omdat het water ervoor zorgt dat alles niet zo makkelijk 'glijdt'.. of zeg ik nu iets heel stoms :confused:
|
ik denk dat het inderdaad ook komt doordat je erg ontspannen en rustig bent. lijkt me ook dat je het niet al te wild kunt doen met al dat opspattende water?
btw. ik ben dan wel een vrouw, maar vind het ook heel fijn in bad en orgasme is ook heftiger. |
Douchekop :evil:
|
Citaat:
:D :D :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uhm nee als ik lig te rukken in bad ben ik dus NIET ontspannen...
|
ik bak daar niks van...
|
Citaat:
ik heb geen bad :( |
Je schrijft dat je lekker ligt te masturberen en dat je lekker klaarkomt. En dan ben je NIET ontspannen? :rolleyes:
Maak dat je katertje wijs... :nono: |
Het is wel zo.
Maar klaarkomen in bad maakt het zo vies. Ik probeer als ik klaarkom de voorhuid omgeklapt te houden en zo uit het bad te klimmen, om het zo schoon te kunnen houden. :o Flink gedoe, ja. :bloos: |
Citaat:
Maar in bad is altijd zo smerig vind ik, voor een jongen dan. Plakkerige zooi, dat sperma, dat hoef je niet overal om je heen te hebben. |
Voelt beter dan normaal inderdaad.
Heeft het niet te maken met de druk van het water? Is een wasbak geen idee om het af te maken |
nee (vroeger) vonk da niks (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ikzelf heb mij wel eens blootgesteld aan de douchekop. Krijg je een erg lekker orgasme van! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*mental note to self:
remove boa constrictor from bath. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
....gaat een douchekop voor zijn vriendin kopeh :P
|
Nooit gedaan :)
|
Rukken in bad vond ik vroeger wel meesterlijk...Nu vind ik het maar saai...*gaap*
|
Citaat:
Mijn vriend stuitert altijd luid lachend de douche door, als ik de douche straal tegen zijn ballen houd :o. Bij hem kietelt het dus alleen maar. |
Moen - probeer het eens door de douchestraal op z'n eikel te zetten. Beetje stijf maken met je andere hand; 'ns kijken wie er dan lacht :D
|
Citaat:
|
Kheb geen bad..maar onder de douche vin ik ut totaal niet lekker..ik kan meestal dna ook niet klaarkomen...wel als ik er net uit ben...maar mij zal je dus ook nie zien masturberen in bad:p
|
in bad is niet mijn ding. maakt een hoop lawaai met al dat gespetter, en ik heb zelf niet eens een bad..
onder de douche doe ik weleens als ik geen zin heb om het sperma ergens vanaf te vegen.. wel jammer dat sperma zo vies woord als het nat wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
:cool: |
Zo'n bubbelbad met van die spuitgaten kan erg lekker zijn. Ergens mee tegen zo'n spuitgat aanzitten of liggen kan errug geil zijn. Aan te bevelen als je r alleen in ligt of zit, natuurlijk. :cool:
Eventuele afval- dan wel bijprodukten worden overigens en doorgaans subiet verwijderd door een knap afzuigsystem...oeps, wat zeg ik nu weer.... :nono: |
Citaat:
|
Voor jongens is het sowieso moeilijker om klaar te komen onder de douche of in bad. Dat komt omdat warm water de zaadstroom vertraagd. M.a.w je moet veel meer moeite doen om klaar te komen. Als het dan uiteindelijk lukt dan is het ook zeker de moeite waard :o
|
ik pas niet meer in bad (ons bad is klein en ik ben tamelijk groot) en onder de douche vind ik niet echt de aangenaamste plek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tjeez de douchekop is wel populair bij de vrouwen, ranzig idee dat als ik ga douchen mijn zusje eventueel dat ding voor andere praktijken gebruikt heeft dan douchen :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jakoezie kan ook goed hulpmiddel zijn voor zowel mannen als vrouwen
|
Citaat:
Maar idd, het is mij ook altijd best goed bevallen. Ik lig meestal ook al erg lekker in bad, dus vind het ook niet heel apart dat het orgasme dan fijn is =-P. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |