![]() |
[News] Teenage girl 'has X-ray vision'
Citaat:
Ik twijfel nog een beetje. Meestal lees je dat soort dingen op Fok-newssite ofzo. Maar de BBC is toch een goede betrouwbare bron. http://news.bbc.co.uk/cbbcnews/hi/wo...00/3400327.stm |
Citaat:
lijkt me lastig |
Citaat:
|
Hier is ook al een topic over op het forum Lichaaam en Gezondheid: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=726181
Een van beide topis kan dus naar mijn idee worden gesloten. |
Ik neem aan dat het onderwerp meer een wetenschappelijke waarde heeft dan iets like Lichaam & Gezondheid...
|
Citaat:
*maar goed, dat is even mijn persoonlijke mening* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien is haar netvlies heel bijzonder en gevoelig? |
3'de oog
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het geen broodje aap is, is het dus géén rontgenstraling (zie andere topic), en dat zou ook niet kunnen (zie hetzelfde topic :p). Het zou mij logisch lijken als ze die straling of wat dan ook, met haar ogen opvangt, omdat dat de enige beeldsensors met bijbehorende hersenverwerkingsdinges in ons lichaam zijn. Nu heeft zij geen normaal lichaam, maar 't lijkt me stug (lees: niet mogelijk) dat ze een heel nieuw orgaan heeft.
Maar ja, veel valt er verder ook niet over te zeggen, enkel te speculeren zolang we niet meer details ter beschikking hebben. |
Ik heb soms zo'n vermoeden dat ik UV zie weet je...
Maar, punt is, dat zou ook kúnnen... Er zijn vogels die UV zien, en er is genoeg UV om waar te nemen. Röntgenstraling is ioniserende straling en is er gelukkig vrij weinig in de biosfeer. Die term gebruiken ze dan ook alleen maar omdat wat het meisje ziet LIJKT op röntgenfoto's. Trouwens, op een andere bron vond ik deze quote: "I see an entire human organism. It is difficult to explain how I determine specific illnesses. There are certain impulses that I feel from the damaged organs," Zo klinkt het helemaal niet als Röntgen... Nog een trouwens, HIER heb je iets aan, origineel uitgebreid bericht van Pravda. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55. |