![]() |
Soms luister ik lang naar het zwijgen van enkele ijle stemmen in mijn ziel. Met als aan draad geregen gedachten rijgen sluimert dit hart door een ruisende stilte en maakt soms ook plaats voor dat kleine beetje verlangen. Maar zoals het zweeft en ook al is het zoet glanzen verblonken waarin mijn hart, welke roerloos op de koude bodem rust en teder kust, misschien in groei. Of is er geen hoop meer op bloei als mijn angst steeds maar weer meer zucht. Zo eindigt misschien mijn levenslied als een doffe droeve droom, dat nu fluisterend na een blij begin voor het einde wegsterft in verdriet van alle ontroering en ongewis, welke nu voor eeuwig wegslaapt in de duisternis. |
zo slecht :(
|
Citaat:
Nouw nouw mister ongeduld:D..... Over het gedicht: aan de ene kant vind ik dat je het wel fraai hebt neergezet:), echt dennisjes stijl;) Maar ik vind dat je soms best wel veel woorden in een zin gebruikt...(tis dan de stijl van het gedicht), maar naar mijn gevoel maakt het, het "te veel"... je zou het met iets minder woorden naar mijn idee het gedicht ook goed kunnen weerleggen..... lieffelsluxxxmariamnetjuh |
waarom slecht? ik vind wat je zegt iig mooi. maar moet misschien hier en daar wel nog afgewerkt worden, dat zou kunnen.
|
dank jullie wel :D:D
|
Je schrijfstijl komt wel steeds meer in de richting die me aanspreekt, maar je inhoud gaat erg de verkeerde kant op:p
|
Citaat:
haha het is ietwat meer mijn oude schrijfstijl :p en de inhoud ......eeeehms als ik nu verklap dat het een oud gedicht is....die ik wat bijgespijkerd heb tevreden ? :D:D kusssssS |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48. |