![]() |
[tekening] SadoManorchist
http://picserver.student.utwente.nl/...picserver.jpeg
Maat van me heeft deze getekend op computer Wat vinde jullie ervan? |
Vooral puberaal eigenlijk...
|
véééééét! (y)
|
Citaat:
|
Lelijk, ranzig en onrealistisch.
|
Niets bijzonders maar wel ok.
Wat zijn de mensen hier snel geschokt trouwes :s |
Het lijkt meer op van die fetisch anime plaatjes.
Vind die inhoud ervan geen kont aan. Snap de boodschap ervan ook echt niet. Verder is de tekening wel ok. Maar benut het voor iets anders zou ik zeggen |
nice :)
|
mja wel grappig getekend.. niet briljant.. beetje punx.nl
en gezellig: samen snijden |
echt van die gothic zelfmoord commandos lelijke shit
|
misselijkmakend..
|
misschien wel mooi getekent ofzo, maar ik kan er niet echt naar kijken..en ik zou m al zeker niet op mn kamer hangen:p
|
de stijl ervan is wel heel cool, maar voor mij komt het iets te dragonball Z achtig over...dat vind k wat minder...
verder..mja.... (y) |
Ziet er inderdaad best wel triest en uitzichtloos uit, zeker gemaakt door een 14 jarig figuur wat net slipknot heeft ontdekt en de manipulerende lyrics als 'fuck you! fucking fucking mother fucker de fuck me fucking fuck fuck!' niet kan weerstaan.
|
Citaat:
|
wat is een vragend en geen betrekkelijk voornaamwoord
|
... zoals ik dat net subtiel in de quote verbeterd heb... :)
|
... waarmee ik eigenlijk doelde op de fout van sadistik_fukk ;)...
|
Hier komen de woorden gothic, depressief, snijden, bloed en automitulatie naar boven bij mij.
|
... die ik, toen ik hem quote, zoals ik al zei, keurig heb verbeterd
(Nota Bene!: Klassieke talen kunnen onnodige bijzinnen opleveren :( ) |
Bij mij is het meer dit woord
>>>>>sadomasochisme<<<<< en geen SadoManorchist.... |
Wel gaaf, ik vind het schokkende ook wel meevallen, kheb erger onder ogen gehad, ziet er iig leuk uit..
|
its fucking evil :evil:
;) Ze staan er wat houterig bij. voor de rest vind ik het wel wat hebben, de betekenis verder buiten beschouwing latend. |
Als het realistischer getekend zou zijn zou het er schokkender uit zien denk ik, nu is het meer een cartoony stijl waardoor het meer grappig dan schokkend is :P (voor mij dan).
|
het onderwerp staat mij echt helemaal niet aan, maar als ik gewon kijk naar de techniek vind ik het nog redelijk netjes hoor, niet lelijk getekend, maar ook geen hoogstandje
|
Citaat:
(Zoals Cap'tein N al zei) Dat mensen dit schokkend vinden... Ik vind het helemaal niet schokkend omdat het niet realistisch getekend is, ik vind de tekenstijl wel onwijs mooi! Not your average Manga ;) De titel ontgaat me volkomen: SadoManorchist????? Wat de fock is een manorchist? Monarchist kan ik me nog iets bij voorstellen, al slaat de titel dan nog nerges op :confused: Hijs ook heel vet gecolored trouwes (Y) |
Some people are just plain stupid,
Others are just plain naive :) |
ik heb het maar gepost
en die gast die het getekend heeft is geen 14 luister geen slipknot is geen gothic is niet depresief lijkt haast normaal maarja ik post het alleen maar en ik weet ook dat het sadomasochist moet zijn maar het staat er zoals i khet door kreeg |
Eej wat hier schokkend aan is begrijp ik niet`. Tis best vet getekend.
En die gast luistert cker weten geen slipknot.. ;) |
Citaat:
Wist ik veel dat die tekenaar het woord sadomasochist niet wist te schrijven...ik sta tenminste open voor nieuwe woorden! ;) |
Citaat:
anders had ik de naam el aangepast :P |
Hehe... Als het nou Sado-manurechist was, kon ik me er wel iets bij voorstellen...
Hoewel ik dat liever niet wil............................... :eek: |
Uuuhhhhh...:confused:
Als in: iemand die je nagels mollesteert? |
hij eh.. doet 't niet :S
|
Citaat:
|
hoe teken je zoiets op de computer?
|
Beetje ranzige voorstelling, voor de rest wel ok....
|
kom op zeg, wat overdrijven mensen hier
zo walgelijk, ranzig, en misselijkmakend is het ook weer niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat heb je goed opgemerkt :)
|
Wow! Ik vind dit mooi!, lui doe niet zo verschrikkelijk kinderachtig... mag hij tekenen wat hij wil?
|
Citaat:
|
Nee. Het thema spreekt me niet aan :rolleyes:
Verder vind ik al die getekende figuurtjes op dit forum wel verdacht veel op elkaar lijken. Niet bepaald origineel zovan dat je zegt van laat ik eens van m'n stoel vallen. |
goeie technieken van inkleuren en stijl tekenen van lichamen enzo redelijk goed...maar ik hou niet van de stijl..het schokt me niet maar ik vind het een beetje overdreven...heb liever iets kleurig en vrolijks..
|
is er geen regel dat je alleen eigen werk mag posten?
vin dat altijd beetje lame, als die dude reacties wil moet ie zelf maar hier op et forum komen verder vin ik et een bras tekeningetje, stijl is vreselijk (imo) en onderwerp vind ik maar slaapverwekkend. |
mooi getekend, geen mooie tekening :)
|
best vreemde tekening eigenlijk. ze staan er inderdaad wat houterig bij alsof ze gezellig staan te snijden. de blikken zijn ook niet echt evil genietend ofzo ;) dat maakt de tekening gewoon erg ongrijpbaar wat wel iets heeft. beetje humor ook inderdaad maar dan wel hele slappe :p maar wel weer knap gecomputertekend. ik vind dat er nooit zo mooi uitzien maar het is maar waar van je houdt :) het amateur zelfthismaak sfeertje dat er over de tekening hangt heeft ook wel weer z'n charmes dus ik vind het best leuk en dat is volgens mij niet de kwalificatie die deze tekening probeert op te roepen (n) ;)
|
lelijk, ga buitenspelen joh
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30. |