![]() |
Epica
Wie van hier kent Epica, de nieuwe Gothic-Metal band van Ex-After Forever Mark Jansen?
En wat vind je ervan? |
kut. zoals laatst op kindamuzik mooi omgeschreven stond, het is een aldi-versie van after forever. Vooral de zangeres zingt erg slecht vind ik.
|
Alhoewel de clip van TPA echt een lachtertje is, en de single versie suckt.
is het album lekker en is het heerlijke muziek. vooral live zijn ze ook erg goed. (y) :) |
ronduit kut.
sorry Doe me dan maar After Forever, das een stuk beter te pruimen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Toevallig afgelopen vrijdag gezien...ik vond het vet, de laatste paar dagen luister ik die cd van ze vrij veel....lekker wijf ook, vooral in catsuit :)
|
Dat is geen gothic metal.
Maar op het album staan goeie dingen. Die clip is lachwekkend amateuristisch. |
ik vind t maar niks.
die clip was een beetje.. afschrikwekkend. maarja, een vriend van me is overtuigd dat het album helemaal geweldig is, dus misschien dat ik in een zeldzame openminded-bui die lui eens 'n kans geef. |
Citaat:
|
K heb hun album......... en hijs tof :D
k heb ze live gezien........ en ze zijn tof :D |
Citaat:
beetje met je hoge kopstemmetje kwijken maar voor de rest klinkt het als een verbrande speklap. |
ik vind ze super! :D echt (y) ik vind het alleen een beetje jammer dat ze een videp hebben uitgebracht :p mja, nu gaan ze van die neppe foute en vage fans krijgen volgens mij :s
k vind ze iig geval super hrb ze ook 2 keer live gezien en ze zijn heel aardig :) |
Citaat:
|
*gilt schopt en huilt*
ik baal gewoon van epica |
die clip :cool:
|
Citaat:
|
nog nooit gehoord
erger me er wel aan dat per sé elke keer die naam van die ex-after forever dude erbij vernoemd moet worden!!! |
lijkt me niks
en loopt de platenverkoop niet goed dat je het hier promoot? |
Tis live iig zaaddodend saai, deerntje op zang ook niet zo heel boeiend.
De cd ga ik dus ook niet eens luisteren. |
Citaat:
dat wilde ik nou net gaan posten |
p00p nog dikker als gehard cement.
|
Citaat:
|
Hmm. De eerste keer dat ik wat van ze hoorde, was live op een festival, toen vond ik het wel cool, vooral het nummer the Phantom Agony (fluisterstuk in het begin whii).
Maar het gaat heel snel vervelen. (n) |
Citaat:
|
ik ben er zo ongeveer fan van. vind ze dus heel erg goed . :D (y)
|
Citaat:
Je kent me niet eens :nono: EN het hele forum vond het niet meer leuk zodra ik het niet meer leuk vond, bedoel je :evil: |
ik had het idee wel zon beetje, dat mensen die Epica alleen van de clip op tv kennen maar gewoon klakkeloos ff de mening van een mede forummer overnemen dat het zo erg zuigt...
|
met het eerste gedeelte van je nick 'Huub' geef je wel aan wat voor soort mensen er naar die muziek luisteren (y)
|
Ik vind ze zeker goed. The Phantom Agony is mijn favoriete nummer van hen.
|
Ik heb het nog niet geluisterd, maar aangezien ik within temptation en after forever helemaal niks vind, zal ik hier ook niet veel aan vinden lijkt me zo
|
Citaat:
die clip.....dat kan echt totaal niet, als de muziek nu wat was zou ik daar nog langs kijken maar dat is zeer zeker niet het geval bij epica ik heb een beetje het idee dat ze zichzelf heel erg goed vinden omdat ze een ex afterforeverlid hebben :s |
Ik vraag me ook af wat die band op t metalfest in februari doet. Ik vind ze niet echt passen tussen Morbid Angel, Macabre, Krisiun en Brutus, zie je als ze optreden zeker de hele tijd 300 death-metallers 'Tietuhhh' roepen :D
|
Citaat:
lol :D |
Ik geloof dat ik één van de weinigen hier ben die ze wél leuk vindt.. :)
|
Citaat:
|
ik vind die griet wel een lekker ding.. verders de muziek is wel okay.. maar haalt het niveau van after forever in ieder geval niet..
|
The phantom agony is Epica's eerste album. De gelijknamige single heeft misschien een matige clip, dat geef ik toe. Maar de muziek is prachtig.
Epica is een van de weinige bands die het lukt om in zo'n korte tijd zoveel publiciteit te krijgen, ook met volgens jullie crap-muziek, klote-clip en waardeloze zang. Ik ben best bekend met Gothic. Mij persoonlijk heeft After Forever nooit kunnen boeien, Epica kan dit wel. En al die AF fans die de clip af zitten te zeiken, moeten maar eens naar Monolith of doubt kijken, dat noem ik pas triest... |
Citaat:
das niet zo heel moeilijk met een ex- AF bandlid Vooral niet als epica en AF dan met modder lopen te gooien |
De clip vind ik ook niet moeders mooiste maar voor een metal band hebben ze naar mijn mening zeker geen slechte prestatie neergezet op clipgebied.
Verder voorspel ik met het nieuwe album de definitieve doorbraak van deze band en dan zullen velen die nu nog negatief schrijven over Epica het opeens te gek vinden. Zo gaat dat meestal, vanaf het moment dat het op de radio is vindt men het opeens goed. Respect voor de fans en liefhebbers van het eerste uur! Epica rules!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat ze met zo'n crap zo veel publiciteit hebben gekregen vind ik knap van ze, net als dat ik het knap vind van Idols :p |
Citaat:
wat denk je? dat je op het forum van de break-out zit??? (n) |
After Forever is wel goed, Floor zingt ook live erg goed..
Maar dat Epica, damn wat een gejank zeg :r Dat is wel een van de bands waarvoor ik em als Nederlander schaam.. |
Citaat:
Ook op het forum werkt het heir zo hoor,.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
prutsers :D
|
leuk hoor :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34. |