![]() |
m'n vriend wil me niet op zn echte verjaardag :s
mn vriend heeft vandaag tussen neus en lippe gezegt dat hij liever wil dat ik de volgende dag kom, ( dan komt zn familie..)
blijkbaar hoor ik niet bij zn vrienden.... dit is toch niet normaal! ook al ken ik zn vrienden niet dan kan hij dat toch ook direct gewoon in mn gezicht zeggen? i.p.v 'jij komt toch zondag he!' :( |
hij schaamd zich misschien voor z'n familie
|
Je weet zeker dat je het goed geinterpreteerd hebt? Misschien bedoelt hij wel dat hij je liever helemaal voor zichzelf heeft oid. Vraag hem waarom hij wil dat je zondag komt.
|
Citaat:
Misschien denkt hij dat jij z'n vrienden niet zo leuk vindt ofzo.. Mja, vraag het hem zelf... |
Als hij dat serieus gezegd heeft dan zou hij al helemaal nooit meer bij mij hoeven te komen. Dan neemt ie de relatie blijkbaar ook niet echt serieus. ( ik zou juist trots zijn )
|
JA ik vind het ook nogal vreemd van hem dat hij je de volgende dag uitnodigd.
Misschien is hij bang dat wanneer jij en zijn vrienden in dezelfde ruimte zitten hij teveel aandacht aan jou zou besteden of teveel aandacht aan zijn vrienden. Maak je niet gelijk druk en vraag aan hem waarom hij wil dat je pas de volgende dag komt. Dan heb je tenminste duidelijkheid! |
Citaat:
|
snap het opzich wel. Ik vind het wel fijn om het gescheiden te houden. Bij je vrienden ben je toch anders dan bij je vriendin op zo'n partijtje. Bij je vrienden kan je lekker drinken, lekker als jongens onder elkaar. Snap hem wel, zou hetmisschien ook tegen mijn vriendin zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
bovendien vindt hij het goed dat ze tegelijk met de familie komt. Dat zegt toch al heel wat? Ik zou mijn vriend niet meteen m'n familie laten ontmoeten. Veel te bang wat ze allemaal gaan zeggen enzo en dat hij hen raar zou vinden. Dat hij dat vertrouwt zegt heel wat imho. |
Citaat:
:eek: |
De ironie ;)
|
Als hij toch gewoon zin heeft in een vriendenavondje zonder vrouwen.. :confused:
Kan ik me best goed voorstellen. |
Miss. begrijp ik het verkeerd,.. maar zijn 'echte' verjaardag is in mijn ogen toch echt die met zijn familie. Die avond ervoor is juist voor hem en zijn vrienden, kan heel goed voorstellen dat hij jou daar liever niet bij heeft,.. want dat is 1. niet leuk voor jou 2. niet leuk voor hem 3. niet leuk voor zijn vrienden.
1. niet leuk voor jou, omdat hij jou dan waarschijnlijk niet al teveel aandacht kan schenken, iig. niet zoveel als normaal. 2. niet leuk voor hem, omdat hij jou dan waarschijnlijk niet al teveel aandacht kan schenken, en niet lekker 'mannen onder elkaar' is. Het laatste waar je je vriendin bij wil hebben is gwoon als je lekker wat gaat drinken e.d. 3. niet leuk voor zijn vrienden, omdat zij dan jou erbij hebben, en ookal vinden ze je nog zo aardig, vrouwen horen niet bij dergelijke dingen te zijn. (oeh... dat klinkt heel discriminerend, jah.. dat is het eigenlijk ook, en het is nog logisch ook). Verder denk ik dat het veel bijzonderder is om met zijn familie te zijn, dan met zijn vrienden, want met familie kan je wel gesprekken voeren. En bij zijn vrienden voel je je denkk voor geen meter op je gemak, terwijl de familie over het algemeen wel heel leuk is ensow. (bij mijn vriendin toen iig. wel) Als jij gezellig met een aantal meiden naar de stad zou willen oid. voor je verjaardag, dan wil je hem daar toch ook niet bij hebben? Dus ik zou me der vooral niet druk om maken,.. want hij heeft wel gelijk denk ik zo. En vooral niet denken dat het met jou te maken heeft, tis gewoon jongens onder elkaar. |
Eerlijk gezegd snap ik wel dat je je een beetje rot voelt door de manier waarop hij het je heeft gemeld.. Ik denk dat hij beter eerst zou kunnen uitleggen dat hij die avond liever alleen met vrienden wil doorbrengen omdat jij daar waarschijnlijk toch niets aan zou hebben. Ik begrijp je reactie dus wel, maar maak je niet druk! Uitgenodigd worden bij zijn familie (wat veel forummers al hebben aangehaald) is idd een hele eer en vast nog gezellig ook! Veel plezier dus!!
|
ja maar hij ziet zijn vrienden elke avond een paar uur..
mij doordeweeks nog geen half uur ( 5 min. per dag hoogstens) het is op de dag dat hij het met zijn vrienden wil vieren zijn echte verjaardag... zijn familie ken ik allang en dat is nou ook niet echt bijzonder ofzo... ik ken opzich wel wat vrienden van hem en als hij mij daar niet bij wil hebben.. kan hij dat zeggen hij wil dus een avond voor zijn vrienden... wat ben ik dan in godsnaam.. een vage kennis ofzo?! ik snap t niet hoor, hij zet zn vrienden altijd al op de eerste plaats..mag ik niet eens op zn echte verjaardag komen :confused: |
misschien wil hij je graag aan je familie voorstellen, omdat je zn vrienden toch al een keer gezien hebt?
|
misschien wil hij je graag aan je familie voorstellen, omdat je zn vrienden toch al een keer gezien hebt?
|
eh, ik zou het fatsoenlijker vinden om famillie en vriendin op de verjaardag zelf te vragen, en de vrienden eenandere dag. IPV andersom dus.
Ik zou het zelf zeer vreemd van mijn vriend vinden als ik op zijn echte verjaardag en als hij vrienden langs heeft dat ik dan niet 'mag' komen... Afijn als hij dat dan de avond dr voor doet of die dr na, maar de avond of dag van zijn verjaardag zou ik hem toch willen zien. |
Ik denk dat hij bang is dat jij je niet vermaakt als hij veel tijd aan zijn vrienden besteed. Ik zou ook geen zin hebben om dan mijn vriend te moeten vermaken...
Waarschijnlijk is ie bang dat jij het niet naar je zin hebt en dat hij dan niet vrijuit zich kan vermaken... Logisch lijkt mij, jij kent zijn vrienden niet. |
volgens mij zit t m meer in dat ik te 'saai' zou zijn voor zn vrienden
en dat ie zich mss ook wel voor me schaamt :( dat vijzelt mn onzekerheid ook weer eens op :s |
wat een eikel, op zijn verjaardag, hoe en wat hij ook viert zou je altijd welkom moeten wezen
|
Citaat:
|
Ik begrijp het wel hoor. Ik ken genoeg verjaardagen waar meisjes gewoon echt niet tussen passen, een verjaardag met alleen maar gasten is heel anders.
Stel je niet zo aan, het is zijn verjaardag dus hij mag het weten |
Komen er alleen jongens die dag, of ook meisjes?
|
euh...
ik vind het juist wel goed dat ie je erbij wil hebbe bij zijn familie! ik denk dat je hem ook wel een avondje met zijn vrienden moet gunnen |
Citaat:
Vraag het hem eens, misschien is het inderdaad allemaal een misverstand. |
Citaat:
|
Citaat:
en een keer met familie en zn vriendin.. nix mis mee in mijn ogen.. hoewel ikzelf mn vriendin voor allebei zou uitnodigen :) maar ik keur zijn keuze niet af |
Citaat:
En omgekeerd, wanneer hij me niet uit zou nodigen voor het 'vriendenfeestje' dan zou ik dat ook wel begrijpen. En wanneer ik iets onzin vind, dan vraag ik hem hoe het zit of waarom het is. Soms zijn er hele logische verklaringen voor dingen waar je zelf zo snel niet op komt, voel je je voor niks rot, is zonde. Je kunt altijd nog 's ochtends langsgaan als ie op staat oid, dan zijn die vrienden er vast nog niet. Kan je hem ook nog even zien op z'n echte verjaardag. ;) |
Als ik jou was zou ik gewoon eens met je vriend gaan praten, misschien heeft hij wel een hele goede rede dat hij je wel bij z'n familie wil hebben en niet bij z'n vrienden. Ook het feit dat hij je wel bij z'n familie wil hebben, wil ook al wat zeggen hoor :) Als hij echt niet om je zo geven zou hij je helemaal niet uitnodigen...dus het lijkt me niet iets op je druk over te maken...
Tuurlijk kun je altijd nog even binnenvallen als verrassing :D De vraag is dan alleen of hij dat ook zo leuk zou vinden... |
Bedoelt hij wel echt dat je zaterdag niet mag komen? Misschien bedoelt hij wel dat hij niet alleen wil dat je zaterdag komt, maar óók dat je zondag komt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien, de dag is lang... |
Alleen door zo iets lijkt het je geen leuke jongen...? :confused:
Misschien bedoeld hij het wel heel anders dan je denkt, laat TS nou eerst maar om het waarom aan die jongen zelf vragen, voordat hij hier helemaal de grond in wordt gestampt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens: hij is toch niet alleen 's avonds jarig? Waarom kan de topicstarter niet overdag met hem zijn verjaardag vieren als hij per sé bij zijn vrienden wil zijn, of heeft ze dat nog niet gevraagd? Trouwens, Gothic, ik had op mijn vijftiende wel een serieuze relatie, maar goed, ik ben dan misschien een uitzondering. :) |
Citaat:
|
Toen ik bijna met mn huidige vriend had (of net wel, ik weet het niet meer) zei hij ook dat hij liever niet wilde dat ik kwam op de dag van zn echte verjaardag. Dan zou de familie komen en dan had hij geen tijd voor mij ofzo (waarschijnlijk n smoes). Ik denk gewoon dat hij mij nog even geen kennis wilde laten maken met zijn familie enzo, omdat het nog zo pril was.
Aan de ene kant snap ik wel dat je vriend het niet wil, hij wil natuurlijk een beetje feesten met zn vrienden en dat gaat meestal niet zo goed als er een vriendin bij zit. Als mijn vriend dat zou zeggen zou ik best wel schrikken, omdat ik bijna overal bij ben. Ik zou hem vragen waarom hij dat dan niet wil en als het een vreemde reden zou zijn, dan zou ik lekker toch komen:P |
Citaat:
|
Citaat:
Jongens hebben oa wat dat betreft nogal regelmatig een bord voor hun kop. Als hun vriendin dan niks zegt, dan veranderd er ook niks. En dan bedoel ik dus echt letterlijk zeggen, niet 'ik heb het toch laten merken', want bij de meeste jongens werkt behalve iets letterlijk zeggen niks. Ze zijn vaak directer en gaan niet mensen proberen te 'lezen' (en ik geef ze groot gelijk :p). (En misschien is dit wel zijn eerste relatie, dan is hij niet anders gewend dan dat hij kan doen wat hij wil, zonder met een vriendin rekening te houden.) |
Citaat:
|
hehe, ik herken hier wel een stukje in.
Ik ging naar een concert gisteren met mn vriendje en dr waren ook vrienden van hem, maar nee, ik mocht vooral niet laten merken dat ik bij hem hoorde :( Dus wij de hele avond doen alsof we 'gewoon' vrienden waren enzo.. Nie leuk.. Ik denk ook vaak: Zou hij zich voor me schamen? Hmm najaah ik zou het denk ik gewoon vragen waarom hij liever niet heeft dat je op zn feestje voor vrienden komt.. Hmm ik denk trouwens dat ik t ook maar eens moet gaan vragen waarom mijn vriendje nie wil dat zijn vrienden weten da k wa met em heb... :( Veel sterkte! |
Citaat:
Over zijn verjaardag, dat is volkomen normaal. Zo zou ik het ook doen, ik doe dan nog wel iets leuks met mijn vriendin gaan doen, zodat je toch nog wel met ze tweeen bent:):) :D |
Citaat:
|
Ik snap het ook niet.
En die argumenten van 'ja maar lekker met jongens drinken'. Toevallig vier ik morgen mijn verjaardag en mijn vriendin komt ook gewoon en drinkt en feest gewoon mee hoor. We zijn al bijna 1,5 jaar samen en ze is er altijd en ik heb nooit zoiets van: was ze er maar niet. Het is wat anders als de een extreem jaloers is of tegen alcohol. Maar als jullie allebei van een drankje en een feestje houden is het alleen maar fijn. |
Citaat:
|
Ja maar dan moet het wel op een normale (subtiele?) manier vertellen...
Als je alleen zegt dat ze niet op je feestje mag komen komt dat een beetje raar over natuurlijk... |
Citaat:
2. Wees blij dat hij jou als een deel van de familie ziet, want je mag tenslotte op de familie dag komen, in zekere mate hoor je daar nu bij :) 3. Gun hem op zn verjaardag gewoon even wat plezier met zn vrienden. Met vrienden ga je anders om dan met je vriendin, en dat kan lastig te combineren zijn. 4. Wat boeit het of jij op zn echte verjaardag mag komen, het gaat niet om de dag, maar om het vieren in dit geval. Dat hij zaterdag met zn kameraden viert doet hij waarschijnelijk alleen maar omdat zondag gunstiger is om te vieren met zn familie. Maak je niet druk om niets. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |