![]() |
vak. Zeeland
Hey,
Weet iemand waar je leuke accomodaties kan vinden voor de provincie zeeland voor jongeren? Wij willen nie op een camping, maar appartementen(/bungalows??). Ik ben aan het zoeken maar kan niets vinden.. Ik hoop da jullie me kunne helpen.. Grtz.. |
Nope.....
|
dunno?
|
Op het strand met een tentje.
Zoek in de buurt van Renesse. |
Citaat:
|
Uit principe help ik geen mensen die leuke accomodaties zoeken in de provincie zeeland voor jongeren die niet op een camping willen maar wel op appartementen(/bungalows?).
|
Citaat:
|
Ja of n camping, maar geen tent!!! Zo;n sta caravan vink ook best...
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Hasselsboy, wees eens origineel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeeland suckt. Het is dood, achtergebleven boeren stinkland.
Je wordt er levend begraven onder de rust. Don't go there. |
port zeelande schijnt leuk te zijn, ja ook voor jongeren
mr is ook duur |
Citaat:
|
Kan dat niet allemaal in een grote vakantie topic, straks krijgt elk land zijn eigen topic.
|
Citaat:
Goed idee...... |
Domburg? :o
|
Ergens in Goeree Overflakkee (ofzoiets). (y)
|
Citaat:
|
Texel :p
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
de schotsman :cool:
kan je in een zwerfhut, dat's dus een houten hutje met bedjes dr in en een tafel en een kookstelleje. primitief maar zwaar okee. stacaravans worden daar niet aan jongeren verhuurd ivm overlast ofzo :\ verder is dr echt alleen op die camping tjek www.rcn.nl maar ff en dan doorklikken naar de schotsman. |
Citaat:
:nono: |
Nee, maar internet is nog altijd n handig medium.
|
Citaat:
|
ik was afgelopen naar port greve in zeeland, dat is van landal green parks!
goede ligging, vlakbij het strand, en zowel 6 als 4 persoons huisjes! heb alleen niet echt een idee hoe je ze kan bereiken, gewoon naar het reisbureau gaan ofzo? |
Ik heb een paar jaar geleden met een paar vriendinnen in een trekkershut gezeten op een camping in Oostkapelle en dat was best wel leuk eigenlijk en ook vrij goedkoop.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11. |