![]() |
Goudvishal bestaat 20 jaar.
Aangezien de Goudvishal 20 jaar bestaat, is dit reden voor een feestje. Om dit te vieren hebben wij in Arnhem het Musis Sacrum gehuurd voor een dagje (25 april, dag na Groezrock). Dit betekent een grote zaal (1000 man) en een kleine zaal (300 man).
Nu zoeken wij leuke tips voor bands. Wij hebben al een paar 'grote' namen kunnen bevestigen!!! Ik mag helaas nog niet zeggen welke precies. Indien wel dan horen jullie dat natuurlijk. Wij zoeken dus nog leuke tips van bands die JULLIE graag zouden willen zien op deze dag. Het is de bedoeling dat er zowel hardcore als metal wordt geprogrammeerd. Eventueel een emo bandje, maar vrees dat deze worden bedolven onder het geschreeuw van metalboeren. :p Dus mochten jullie suggesties hebben, laat ff weten, dan sluit ik dit kort met de programmeur. |
Ik zag dat Stretch Arm strong al bevestigd was.
Mijn tips: Billy Talent, Choke, the Fire theft, Poison the well |
Nasum
dan kom ik zowiso |
pharmacon natuurlijk
|
Citaat:
|
|
Ik vertrouw erop dat je Isis neerzet. :)
|
Mogen wij daar niet spelen, openen ofzo ?
Met caldera? isis meets hardcore meets death metal;) Jij hebt ingangen;) nee, maar programmer Isis en zorg dat mahumodo weer bij elkaar komt. |
Citaat:
|
mainstrike reunie.
|
Heer Lepra en de Korstenbande - Spastische herpeshond
|
Mainstrike reunie. Ik zeg Manliftingbanner reunie! :)
|
ja, kan dhr. newday weer de edge terug claimen ;)
|
He?
|
daniel brak de edge bij de MLB reunie :D
|
Hahaha ok.
|
David check de band mahumodo eens uit.
cd: waves |
Hoe?!?!
|
ptw
thursday isis hsb |
de chain (y)
|
leftoveeeeeeeerrrrrrrrrsssssssss
|
arnhem, dus salmons noses lijkt me :cool:
|
ik als je het toch over reunies hebt, RXF en VOT!
|
|
|
omschrijving van de bands mag er wel bij. Gros hiero ken ik wel en hadden we zelf ook al in gedachten :) Sommige van die bands vragen echter wel heel erg veel poen. En we willen wel graag iets van 14 bands neerzetten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Madball en Stretch Armstrong zijn de eerste 2 namen...
komen ook "misschien" wat reunie bands :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
geen nu-metal uiteraard!
|
Citaat:
Thursday overigens ook niet. |
Citaat:
Wordt in ieder geval veel hardcore en misschien met een paar grote(re) metalbands om de competitie met Groezrock aan te kunnen. Die richten zich namelijk meer op punkpop. Nu vragen jullie je af waarom dan in zelfde weekend als groezrock? In april konden we 3 dagen zo'n grote zaal huren: op een dinsdag, maandag 2e paasdag of dus de 25e... Er rond de 25e waren er VEEL meer leuke bands in Europa. Vandaar. |
Citaat:
Mss dat Concubine interessant is? is gewoon een nederlandse band... Ow, en de Calico System is ook (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
Calico System is niet in Europa rond die tijd als ik me niet vergis. |
Citaat:
ik kan helaas geen namen noemen omdat deze nog niet bevestigd zijn, maar dat er VETTE shit komt staat wel vast. |
Death By Stereo
Terror maar als die bands op Groezrock staan niet natuurlijk. |
Citaat:
death by stereo suckt echt aarsch |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
al enig idee hoeveel dat dagje gaat kosten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alter, Sauron, Severe Torture
|
|
Citaat:
|
-Death By Stereo
-Give Up The Ghost -Unearth -Bane -E - Town Concrete -Hatebreed -Until The End Zijn erg welkom als je het mij vraagt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38. |