![]() |
Dynamo Festival
weet iemand hier meer over?
ik weet alleen dat als het goed is stratovarius hier komt, maar is er al meer bekent over? ik zou het graag willen weten:) |
Ik heb het gerucht gehoord dat Dynamo samen met Ozzfest gaat (n).
Maar volgens mij komt er helemaal geen Dynamo meer.. (Naar mijn mening had het gewoon moeten stoppen toen het niet meer in Eindhoven of Geldrop kon..) |
ik had juist gehoord dat dynamo wel doorgaat en dat loa er gaat spelen
|
hmmm...erg vaag allemaal....nja, ik zou et wel graag willen weten
|
Volgens de site van Stratovarius spelen ze er 6 juni in Nijmegen. En ik had ergens gelezen dat Judas Priest zo goed als bevestigd was en geruchten Dimmu Borgir, Nightwish, Machinehead, Life of Agony en nog een paar dacht ik..
Dat van 'samen met Ozzfest' heb ik nergens gehoord en ik snap niet echt wat er mee bedoeld wordt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dynamo is dood, leve woa
|
op de site van dynamo 2002 staat dat er over 2 jaar dus (jah dit jaar) dynamo weer in NL komt, of dat egt gaat gebeuren ik weet het niet,
zolang er maar weer een 1dags feest int goffert komt |
Fields of Rock
|
|
Citaat:
|
Citaat:
euh.. ja ik hou het niet zo goed bij.. :p |
het wordt waarschijnlijk 6 juni 2004,
1daags festival op een duitse site stond dit: Bislang bestätigte Bands: JUDAS PRIEST, ILL NINO, DIMMU BORGIR, LIFE OF AGONY (juchhuuu!), NIGHTWISH, EPICA Gerüchteküche: Slipknot, Machine Head, Testament als daar iets van klopt zou dat best relaxt zijn maarjah afw88 op de gemeente Nmgn dus.. |
testament :cool:
machine head ben ik ook wel op uitgekeken |
DOA 1 dag is geen DOA...
Het had gewoon moeten stoppen op het moment dat het niet meer ging.. Zoals iemand ooit zei: "Its better to die than to fade away" |
Citaat:
|
Life of Agony (y)
|
Citaat:
Naja voor één dagje is 't nog wel te overleven, niet echt m'n muziek, te hard, mjah vriendje he :) |
Citaat:
Show leek trouwens erg veel op Limb Bizkit op Pinkpop 2001 (serieus) |
Limp leek op Metallica bedoel je!
|
Citaat:
(Aangezien Metallica eerder was, 99 :p) |
Iemand al definitieve namen voor de line-up? want die site www.dynamo.nl is drie keer niks
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het een driedaagsfestival was geweest zou ik zonder twijfel gegaan zijn, maar als het een 1-dagsfestival wordt, moeten de bands wel héél goed zijn. |
Citaat:
|
ik betwijfel het als er op de website staat dat DOA 2003 niet doorgaat...
|
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, er kan natuurlijk nog altijd iets gebeuren waardoor het niet doorgaat. |
Citaat:
goed bezig :p |
Een vriendin van me zei dat ze op de radio heeft gehoord dat het 5 juni is ipv 6 juni, dat de voorverkoop eind van de maand begint en dat er 20.000 kaarten zijn. Zal binnenkort vast wel wat officieel bekend gemaakt worden.
|
Citaat:
|
Organisator gesproken vrijdag en hij zei dat alleen Dimmu Borgir bevestigd was.
Hij is het er overigens mee eens dat dit niet meer het Dynamo van vroeger is en vond het te overwegen om dat duidelijk te maken. Allang blij dat er geen FoR komt dit jaar... En nee: Dynamo gaat niet samen met ozzfest, dat zijn 2 totaal verschillende festivals! Bullshit... |
Citaat:
|
Citaat:
|
hoewel het 10 minuten fietsen is denk ik niet dat ik ga, liever waldrock dan ofzo...
|
Citaat:
|
|
Citaat:
hehe alwéér, wat grappig. hier ben ik ook denk ik wat interessanter is voor sommige hier: juni vr 04 Spirit in Black: Dynamo Pre Party vr 18 Spirit in Black: Vader e.a. juli do 08 Spirit in Black: Nuclear Assault e.a. |
www.dynamo.nl
Slayer, Life of Agony, Dimmu Borgir en Children of Bodom. Het zal wel. Ik zie die bands wel op Graspop en Rock am Ring (Y) Dat ze erin zakken. |
Dan komt Stratovarius dus waarschijnlijk niet. Die treden 5 juni al ergens anders op op een festival. En die vriendin van mij had dus blijkbaar wel gelijk over die veranderde datum en de organisator niet. :p
|
slayer is gewoon vette shit, de rest doet me gewoon ontzettend weinig. Beetje jammer dat nu ook de helft van 'alternatief' Nijmegen aanwezig is.
|
SLAYER!!! (y)
Children Of Bodom is ook neit verkeerd natuurlijk maar die heb ik al 3 keer gezien. ff kijken welke bands er voor de rest nog komen,. |
Toch vind ik de programmering van Waldrock vele malen beter dan die paar namen van Dynamo.
|
ik las vandaag in de krant dat Nightwish ook komt.
|
graspop.
|
Citaat:
|
op www.dynamo.nl staat eindelijk eens info
|
ach gezeur altijd,
als er een paar leuke bands komen zal ik er wel zijn |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28. |