![]() |
Chattopic
dit is het chattopic , als je wilt chatten in andere topics mag je dat niet meer doen maar moet je dat hier doen :D
so let's begin ! :D regels : alleen chatten geen spam hier geen geflame of discriminatie (khoop dat hij openblijft :bloos: ) |
dream on solero.. maarja..
|
Ik denk dat ie gesloten word en dat we naar Onzin moeten.... (n)
|
nee.. ik blijf hier
*ketent zich vast* |
Hiervoor ga je een waarschuwinkje krijgen en dus een ban Solerootje. :p
|
*ketent zich mee vast*
maar anders blijft het een gechat op kantine en dat wilden ze voorkomen........... dus ik help de forumbazen alleen maar :D |
Citaat:
:D Ik ook .... |
Citaat:
(ik heb mijn undercovers nog :evil: ) (zo snel ben ik niet van de kantine af te slaan :D) |
ik voel de ban al hangen..
voor jou he :p wel sexy zo, met jullie vastgeketent |
Onzin is een chatforum knul, verdwijn daarheen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Onzin is een chatforum knul, verdwijn daarheen. jah maar daar ligt het niveau zo laag :bloos: |
Download MSN en voeg degene( n) met wie je wil chatten toe, ga naar Onzin, zoek op wat voor manier dan ook contact. Er zijn zo achterlijk veel mogelijkheden om te kunnen chatten, doe dat dan niet op DK... (n)
En ja, ik had dit ook gepost als ik lid was, voordat daar weer gezeur over komt. |
Citaat:
|
Potver dit wordt een vette hit!
En reverend, niet zo zeuren :nono: |
Hij moet dicht.... (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en niet op Quiana...
|
Citaat:
steun :D |
Spam... chatten... slowchat....
Allemaal hetzelfde hoor... en Quiana, dat zeg je alleen omdat je fb bent :evil: :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
hasseltboy, wat stelt jou ava voor?? en waarom verander je steeds van ava? tis dat jouw naam zo exentriek is dat ik m onthoud, anders dacht ik dat je nieuw was :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OMG :rolleyes:
Ga lekker naar onzin ofzo |
Citaat:
:D Ik ben op zoek naar DE avatar..... |
Citaat:
|
Citaat:
Zou chattopics op DK toegestaan moeten worden :D |
Citaat:
|
als ik ban krijg , ik doe dit voor jullie jongens , jullie zullen altijd een speciaal plaatsje krijgen :bloos:
( wat heldhaftig :cool: :P) neeh nu ff serieus gwn hier chatten en niet meer in serieuze of minder serieuze topics :) |
Citaat:
www.douweegbters.nl DE avater ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:)
|
Citaat:
|