![]() |
Jack and Jill
Ongeveer 1,5 jaar geleden was er op Yorin op zondag een hele leuke serie: Jack and Jill. Volgens mij was Jack dan de nickname voor de vrouw en de man werd Jill genoemd. Ze hadden nog een stel vrienden, en het draaide dus (meestal) om liefde en relaties.
Kent iemand deze serie, en weet iemand of het tegenwoordig nog op tv komt? |
t is nu ook weer op tv....
weet alleen ff niet meer hoelaat en wanneer (www.tvgids.nl waarschijnlijk wel) |
Waaat? Is het weer op TV? Ik kan t niet vinden op TVgids.nl :o
Maar nieuwe aflveringen, of weer hh? Ik vond het iig een leuke serie. En ik zou graag de laatste aflevering willen zien. :( |
Programma:
Jack & Jill Zender: Yorin Tijdstip: 24-1-2004 18:05-19:00 Was een leuke serie... Het lijken mij hh. Je kan het vinden door te zoeken op jack jill |
ik vond het ook een super serie. Ik en mijn tante waren er helemaal verslaafd aan. Alleen ging het op een gegeven moment naar de zondag avond rond etens tijd. Echt een kut tijd was dat.
Bovendien had Warner Bros de serie op een gegeven moment stop gezet dus een echt leuk en goed einde was er niet :( |
Jaa, leuke serie is dat (y)
|
Citaat:
|
Mickey is (y) :cool:
Ik vind het ook een geweldige serie trouwens. Zelfs in Israël zenden ze "Jack and Jill" uit. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42. |