![]() |
Buikpijn
Ik heb al 2 jaar af en toe last van mijn buik. Het is geen menstrutatiepijn, want het zit veel hoger. Ik denk dat het m'n darmen zijn, want m'n buik is, wanneer ik er last van heb, ook altijd hard en opgezet. Alsof er een ballon in zit.
Ik heb geprobeerd een ritme er in te vinden, dus wanneer ik er last van krijg. Maar dat is dus het probleem, ik kan geen specifieke reden aanwijzen. Niet wanneer ik een bepaald iets gegeten heb, niet wanneer ik gestressed ben, niet op een bepaald tijdstip. En het is ook geen verstopping. Meestal zakt het na een uurtje wel weer weg. Ik denk ook niet dat het kwaad kan, maar ondertussen zit ik wel met een te strakke broek en een opgeblazen buik. Heeft iemand dit ook, of weet iemand wat het kan zijn of wat je er aan kan doen? |
is het niet slim om ermee naar de dokter te gaan?
|
Hey hey!!
ik heb ook altijd die buikpijn. ik weet dus wat je meemaakt, het is geen pretje dat weet ik. ik ben er mee naar de doktor gegaan en die zei dat ik me niet moest aan stellen en heeft me pijnlstillers gegeven die niet helpen. groetjes Bruna |
Citaat:
Als het bovenin je buik is, dan kan het ook je maag zijn. Misschien zijn het gewoon gassen e.d.? Je zou eens bij de drogist zo'n middeltje daartegen kunnen kopen en dat eens uitproberen; als je dat op een normale manier doet kan het iid geen kwáád. |
Citaat:
Ik zou inderdaad even naar de huisarts gaan. |
Citaat:
|
Probeer eens om geen uien en streke kruiden te eten, weinig vet en geen koolzuur te drinken, gewoon een paar weekjes volhouden. Ik ben de afgelopen 7 jaar ofzo op heel wat dieeten gezet en dit helpt echt, ik heb sinds de herfstvakantie alleen nog maar buikpijn als ik iets verkeerds gegeten heb. En bij mij werd me buik ook echt mega dik, alsof ik zwanger was :o
|
Citaat:
En dat van het eten heb ik dus al 'uitgeprobeerd'. En ik krijg dus niet altijd/regelmatig last na het eten van bovengenoemde. Maar totaal willekeurig dus. |
Maar even naar de dokter dan. Je weet nooit wat het kan zijn, maar een huisarts heeft daar toch een betere kijk op dan wij hier allemaal :)
|
Citaat:
Morgen ga ik naar de dokter, ben benieuwd wat ie zegt. Straks ben k wel echt zwanger :| (wel apart dan want k slik de pil gewoon en ben ook gewoon ongesteld). |
Citaat:
|
Kan je movicolon slikken?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02. |