![]() |
Truien.....
Ik ben opzoek naar truien(vesten van voetbalclubs/landen).
Bij een bekende winkel in Utrecht en Amsterdam, (met het logo van de Britse vlag en ook een naam in die trent(ik zal geen reclame maken)) hangen er wel een paar maar die vind ik zelf wat minder. Bij andere sportwinkels hangen truien van de shirtsponsor van Feyenoord, het merk rijmt op zappa. Deze truien hebben de opdruk van b.v. AS Roma en Italia. Nu zag ik laatst iemand met deze trui lopen met PARIS(van de club PSG) erop, die zag er zeer cool uit. Ook heb ik even geïnformeerd en eind Februari zouden ze bij een bepaalde winkel binnenkomen(maar die met Paris niet) Wie heeft ze toevallig ergens zien hangen(Den Haag, Eindhoven, Groningen, Maarstricht, Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Arnhem)???? |
je kunt al deze dingen op internet vinden.......
daar kun je altijd bestellen enz en anders adressen van winkel opschrijven ofzow |
Volgens mij mag je hier gewoon merken noemen, als je ze maar niet gaat promoten enzo :)
maar verder kan ik je niet helpen, sorry |
tja als ik hem vet cool vind en zeg dat ie van b.v. kappa is??
hij kan natuurlijk ook van umbro of adidas of nike zijn ;):) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar inderdaad je kan die dingen op internet kopen. In de VI staan wel eens aanbiedingen van fanshop.nl met bijv. klassieke (retro) CCCP-shirts. Of bedoel je niet van die retro-shirts? |
die zijn ook (y)
ik heb wel wat sites waar die opstaan, maar om die nu te gaan bestellen bij een engels bedrijf(winkel) (n) maar het gaat voornamelijk om die van kappa |
Probeer ook miss eens "Gevraagd & Gezocht" ;)
|
Citaat:
Citaat:
Man van principes, prachtig (y) (y) :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |