![]() |
Waar denk je aan bij Zeeland?
:)
|
aan Middelburg
geen idee waarom er staat een kewl hotel ? oh en Herkingen daar ligt onze zeilboot (y) |
Deze is al een keer geweest. Aan mossels en zeewater trouwens.
|
Zee en Land..
|
Watersnoodramp, Zuinigheid
|
Zeeland:
"Zondags zingt men Gods lof. Keerl, o keerl, wat geet'r of. Polders en polders, klei met gras, men oogst er veel lof, lof en asperges, Saskia's en Serges. Da's Zeeland, Zeeheeheeheeheeheeland." :) |
Aan een meisje, genaamd Tanya met mooie groene ogen. :|
|
Dorpje in Brabant :p
|
Aan inteelt.
|
Citaat:
Citaat:
|
Water, watermanagement. Zee.
|
'De zoute zee...'
En die eilanden die onder mijn eilanden liggen :p |
Aan de zon die je je tent uit brandt en kwijtgeraakte fietssleuteltjes.
|
Aan zee......
|
Ik woon in Zeeland :cool:
|
Daantje_0705
Water Weiland Opa zo, tikje stereotiep :) |
Mosselen (die overigens in de Waddenzee groeien en alleen op het laatst nog eventjes in de Zeeuwse wateren liggen).
|
vakantie <3
en blof natuurlijk |
vrienden van mijn ouders die daar wonen
|
Ik denk aan tradities.
|
een provincie
|
Vakantie vorig jaar: Renesse, tenten en regen (y) :D
|
Aan een hele saaie provincie waar niet veel te beleven is, zelfs niet in Renesse. 1 keer op vakantie geweest en nooit weer.
|
Petra :p
|
Aan zee, nat, wind en mosselen...
|
Citaat:
|
Zeelandkamp wat ik met school heb gehad, heel veel lopen, van huisje naar huisje.
Zeehonden, Strand, Dooie Kwallen. |
Aan zee met land.
|
Aan dat liedje van Blof.
"Hier aan de kust, de Zeeuwse kust" En ja, nu heb ik dat dus de rest van de dag in m'n hoofd... :s |
Citaat:
|
Achterlijke boeren (n)
|
aan een leuke vakantie. :)
|
Citaat:
|
wij zaten vroeger altijd in burg-haamstede , ging we op vakantie , bij 2 aardige mensen truus en johan :)
|
aan de Delta werken
Zeeuwse Babbelaars Klederdracht zee vis |
(n)
ik hou niet van zeeland :| |
Op vakantie met mijn ouders, toen ik 6 was ofzo... :)
|
stráánd
|
saaaaaaaaaaaai
|
zee, strand, watersnoodramp, klederdracht
|
aan een meisje met 2 knotjes...
en aan de zeeuwse hoeve.... van die reklame van albert heijn |
- Mijn neefje en nichtje (die gaan daar iedere zomervakantie heen, die hebben daar een stacaravan staan)
- Renesse ---> zuipen :D :bloos: - De Roompot - Kamperen - Zee - Blöf - Middelburg - Vlissingen - Goes - Veel eilanden - Vissen aaien - Deltawerken - Neeltje Jans - Een kind dat in een filmpje over Neeltje Jans in het water stond te pissen :D |
euhmm dan denk ik aan goes
bij goes denk ik aan casper en casper is leuk :o dus zeeland ook :S en aan water, mosselen, heel ver weg (voor m'n gevoel dan ) en aan brouwershaven...maar dat is meer omdat ik die plek moest leren, en iemand daar een ezelsbruggetje voor had die ik maar niet kan vergeten :S:S |
Citaat:
|
de zee....
|
Een soort plattelandsidee, maar dan met de zee.
|
Aan bijna-thuis, aan water, aan dijken, aan boerderijen, aan kleine dorpjes waar de bussen 's avonds niet meer heen rijden, aan m'n trein die vaak vertraging heeft, aan de Grevelingen, aan het strand en de duinen, aan het bootje van m'n ex en de camping waar zijn familie altijd staat, aan de meubelboulevard, aan shoppen in Goes, aan gelovige mensen, aan blof, aan de wind, aan de zoute zee lucht, eigenlijk denk ik aan een heleboel dingen.
Tja sommige dingen zijn erg stereotyp, anderen wat minder. |
Water.
Zon. Zee. Strand. Leuke boulevards. Deltawerken Mosselen. Bolussen. Babbelaars. Kleine dorpjes. Dialect. Verouderde infrastructuur. Vuurtorens. |
Strand en familie.
|
zon
zee strand warm wind keuken vroeger........... en 't allerbelangrijkste: m'n liefje :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14. |