![]() |
M-town HC Midsummer Party
Met oa:
SLAPSHOT (20-06) TERROR (19-06) NO REDEEMING SOCIAL VALUE (20-06) Slapshot en Terror... Vette zooi! |
dan heb ik al een bar mitswah
|
laatste europese slapshot tour!
|
slapshot, :cool:
|
Goh wat verrassend weer. Tssss (n).
Denk niet dat ik Slapshot nog ga zien. Nooit veel gegeven om die band. Geef mij maar Choke's andere bands. |
nou ja ik wacht op leuke namen idd.
maar voor dit reis ik niet naar limburg af... |
Leuke namen kun je wel vergeten op een paar na. Ik vind t altijd maar naadje.
|
hahah zoals al elders is gezegd door Theo, 95% van de grotere hardcorebands die rond die tijd touren of op Europese festivals spelen zullen ook in Maastricht spelen... E town Concrete bijvoorbeeld.
Ik wil Slapshot nog wel graag een keer zien, dus wie weet ben ik er wel. |
Citaat:
Ben benieuwd of ze nog met iets Spectaculairs komen zoals Unearth of On broken Wings of Evergreen Terrace. |
Citaat:
|
same here.
komen best vette bands deze kant op de komende maanden. |
E-Town Concrete speelt ook op Groezrock .
|
Citaat:
|
tot nu toe bevestigd( o.a. van graz.nl)
Hatebreed (tbc) - Ignite - Evergreen Terrace - Agnostic Front - Terror - Sworn Enemy - E-town Concrete - MDC - Walls of Jericho - Discharge - No Redeeming Social Value - Lower Class Brats - Settle the Score - Shattered Realm - No Turning Back & a lot more (2 x 14 bands!!) |
veel boerencore natuurlijk
maargoed ik wacht nog af |
van 's morgens tot laat en veel bands lijkt me eerder een festival dan een concert dus een ->.
|
Citaat:
maar verder; agnostic front, terror, settle the score, no turning back, sworn enemy, shattered realm, hatebreed. en evergreen terrace lijkt me ook wel de moeite waard |
ik ga denk ik wel, vorig jaar was erg gezellig (y)
en wil walls of jericho ook wel es zien eigenlijk :cool: |
Hm... in mijn stadje? Leuk :) maja tis hardcore en terror, niet mijn favo muziek...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
evergreen terrace (y) als die niet ook nog ergens anders spelen (dichterbij utrecht) ga ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28. |