![]() |
Jeugd Vakantie
Weet iemand waar je leuke jeugd vakanties met lui van rond de 16 kunt vinden ik zoek van allees al rond maar ik vind weinig... kunnen jullie mij helpen....
greetzz... MOI |
Lijkt me weinig met school of studie te maken hebben.
oa Vinea (oid) heeft zat vakanties. -> DK |
Ga even naar het reisbureau.
|
Vraag brochures aan.
|
Ga met je ouders mee, lekker goedkoop en dan kan je daar alsnog je gang gaan. (y)
|
Vinea (y) :cool:
|
Campings, jongerenreizen, etc etc :)
|
Ga gewoon naar een camping. Vinea. Nivon. Interrailen. Enz.
|
|
|
Vinea.
|
Ga naar een reisbureau en vraag daar brochures, dan krijg je er wel een paar honderd en heb je keus genoeg.
Weet alleen niet of je dan ook mag als je 16 bent, of dat je 18 moet zijn (dat probleem hadden wij namelijk vorig jaar). |
* gaap * alweer een vakantietopic!
|
Er zijn zoveel jongerenvakantie reisorganisaties het hangt er alleen vanaf wat je te besteden hebt en wat voor vakantie je wilt..... ik ga zelf ook mee met een jongerenvakantie :)
maar hier heb je ff een paar sites: www.vinea.nl www.clubadventure.nl www.simbo.nl www.cirkel.nl |
Citaat:
Ikzelf ga waarschijnlijk naar renesse beetje pilsjes nuttigen en achter de dames aan tot midden in de nacht drinken rond 2 uur wakker worden, beetje op het strand je kater wegwerken 's avonds barbequen en daarna weer achter de dames aan |
Citaat:
|
|
|
Citaat:
|
Ach, als je met een leuke groep gaat is het op de meeste plekken wel uit te houden.
Kga naar Istrie :) |
Citaat:
Vinea zijn hartstikke leuke vakanties, je moet van zulk soort dingen houden, maar het is zeker de moeite waard. Op vakantie met nog ongeveer 10 onbekenden, die je aan het eind vreselijk zult gaan missen *snik*. Heb er zelf enorm veel plezier mee gehad, er is voor ieder wat wils, strand, survival, sport, duiken, cultuur, taal. Wel duur helaas. |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen al omdat je woonplaats ' Kartonne Doos' is, heb ik ernorm veel respect voor jou! Ik wou dat ik net zo origineel als jij was........ :nono: Maarja, ff on-topic Ik ga met een groep vrienden -weet niet of jij die hebt- maar ik ga dus niet met wild vreemden op pad. Ik houd niet zo van survival, taal enz... Strand en sport is meer mijn doel. Aangezien de cultuur van Zeeland niet veel zal verschillen met die van Noord-Brabant, is ook dit niet aan me besteed |
Citaat:
En tot 2 uur slapen? Je bedoelt zeker 2 uur slapen :) Ik was vorig jaar elke dag om half 8- 8 uur wakker. Omdat toen de hele camping al wakker was door de temperatuur van 30 graden in de tent. Dit jaar weer renesse trouwens, week 34, 14 t/m 21 aug. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
YMCA vond ik heel leuk.
vinea > nooit meegeweest, veel over gehoord, lijkt me 3x niets. iig niet mee gaa zeilen! |
Citaat:
Ach, maak je geen zorgen hoor, je afzetten tegen alles wat populair is is slechts een levensfase, tot je ontdekt dat alles wat jij hebt gedaan niets dan gebakken lucht was. En daarnaast een vraagje, keek jij vroeger ook naar Villa Achterwerk?... ik snap wel dat je het verband niet zult zien hoor... |
---> Reizen & Vakantie
|
|
|
kan je vanaf je 16e niet zonder zo'n reisorganisatie ook ergens terecht? Of moet je 18 zijn om in een hotel te mogen inchecken?
|
|
Citaat:
Barbecuen is toe gestaan, maar open vuur is verboden! Zorg dat je altijd een emmer water in de buurt hebt staan. Na 23.00 uur is barbecuen niet toegestaan. wat vergeet het maar? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38. |