![]() |
Vakantie forum
Hey forumbaasjes,
het lijkt misschien wat vroeg, maar kan er niet weer een vakantieforum geopend worden. Rond deze tijd worden de vakanties voor de zomer namelijk al geboekt. In deze maanden vertrekken trouwens ook een hoop members naar hun wintersport bestemming. op DK wordt steeds meer gepraat over vakanties, terwijl dat imo een eigen forum verdiend... |
Maar er zou een soort van vakantieforum komen, of in combinatie met alles wat eventueel in de maand fabruari plaats kan vinden. Die discussie is naar mijn mening nog niet ten over, dus deze vraag had je ook in dat topic kunnen stellen.
Het de is de laatste tijd inderdaad erg druk met vakantietopics op de Kantine, maar dat komt doordat mensen zicchzelf aan het informeren zijn over alle soorten vakanties. Deze vragen horen op DK, voorzover er geen vakantieforum is. Mijn idee is dus ook om zo snel mogelijk een nieuwe wisselforum op te zetten. |
Gewoon een groot of een paar grote vakantietopics op DK?
Zoals een voor in Nederland, een voor Europa en een voor buiten Europa, o.i.d.? |
Citaat:
|
Er is ook een tijdje een discussie geweest over een nieuw wisselforum. Toen werd het idee geopperd om een voertuigenforum te proberen.
Als daar 'reisforum' van wordt gemaakt, zouden daar topics over alle soorten reizen in kunnen (winter, zomer en tussendoor), maar ook over voertuigen enzo. Is dat misschien een idee? :o |
Een reisforum lijkt me echt geweldig :cool: (y)
|
Ja, reisforum lijkt me ook wel een goed idee. Daar kan dan tegelijk wintersport enzo ook bij.
Balance: (Y) |
Lijkt me een goed plan ja. Alleen die combi met dat voertuigenforum vind ik vreemd, als je een reisforum hebt kan je t toch al over Interrail en comfortabele vliegtuigmaatschappijen hebben?
|
Citaat:
men wilde eerst misschien een voertuigenforum met dingen over auto's, treinen, bussen, fietsen etc. maar daar was niet voldoende animo voor / te beperkt / andere reden dat het er niet kwam. nu zijn er mensen die graag een vakantieforum willen om over boekingen te praten, over zomervakantie, wintersport en andere soorten uitjes. als je dat samenvoegt zou je één 'reisforum' kunnen maken, waarbij je dus zowel het 'op vakantie gaan' kunt bespreken als 'het voertuig waarmee je kunt reizen'. ugh, ik ben niet goed in uitleggen :o |
Citaat:
maar de forumbaasjes hebben het hier voor 't zeggen, niet de leden :P.. dus het wordt maar afwachten |
Ik zat me net te bedenken dat ik eigenlijk een reisforum mis hier op scholieren :) En wat ziet mijn oog: ik ben niet de enige. Hoe wordt er besloten over een nieuw forum en wie wordt daar forumbaas van??
Merijn |
Citaat:
Zo is ook met Lifestyle, Eten & Drinken, Populaire Wetenschappen en nog wat meer fora gegaan :) |
Citaat:
Merijn |
Citaat:
Citaat:
|
maar een reactie van een fb zou wel fijn zijn :o
iemand die het een goed idee vindt of misschien juist kritiek heeft op een 'reisforum'? |
Oeh, ik hoop echt zo dat er een reisforum komt! En helemaal hip als het een vast forum wordt (y)
|
Citaat:
|
Ja t lijkt mij een goed idee. Maar dan zou ik wel graag meer willen zien dan alleen de zomervakantie en salou enzo. Reizen in de brede zin van het woord, dus ook als je er een half jaar tussenuit wilt of een wereldreis wil maken. Praktische informatie over visa en dergelijke moet er dan ook op kunnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is een leuk id idd :)
|
Inderdaad moet het dan een heel breed forum worden waar alles op kan. (Salou was nog niet eens in mij opgekomen :P) Ik zou het zelf op het moment wel goed kunnen gebruiken voor praktische info over werken in het buitenland. Kom maar op met dat forum dus!!
|
Citaat:
maar goed, tegenwoordig gaan ook zat mensen met school naar het buitenland. Ook dat soort dingen kunnen worden bespreken. Op de kantine kwamen niet voor niets veel topics langs met 'wat moet ik in Londen zeker bekijken' enz. Die kunnen d'r ook in :) |
Ik heb een planning in gedachte die ik op Admin (privéforum voor forumbazen) nog even voorleg aan mijn collega's.
Dus, onder voorbehoud: Eerst een Carnavalforum, daarna een Reisforum, daarna de eindexamens. Als het aanslaat, kan het Reisforum een vast forum worden. |
Offtopic:
Citaat:
back ontopic: dat reisforum is een zeer goed idee :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
sterker nog, lijkt me erg leuk (y):) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19. |