![]() |
HTML Editor
Wat is een goede HTML Editor??
|
kladblok
|
|
Citaat:
Dreamweaver, maar die moet je kopen. Meestal. ;) |
Citaat:
|
op den duur erger je je aan dit soort topics
even zoeken [edit] zag v niet :p[/edit] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vindt notepad/kladblok prima voor HTML, ook PHP schrijf ik daarin, alhoewel ik merk als ik moe ben ik wel wat voor syntax-highlighting voel, omdat ik dan wel 'ns vergeet dat ik tags openzet ;) Maargoed, ik denk dat de TS een WYSIWYG-progje bedoelt, zelf vindt ik het nix, maar de minst-erge progje is Dreamweaver |
search
vraag is al 100x geweest... overigens gebruik ik ultraedit |
Context
|
Citaat:
|
|
Citaat:
syntax weergave.. kwestie van wennen.. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Coffeecup html
|
Citaat:
syntax debuggen is wel handig als het gekleurd is ja, vooral met php als je een 'vergeet valt het enorm op.. maar goed.. als php een parse error geeft weet je toch al in welke regel je moet zoeke dus opzich is dat ook niet zon enorm probleem :) |
Citaat:
|
HTML-kit
fijn programmatje.. highlighting en autoaanvullen.. en ook goed en duidelijk voor PHP enz.. :) ik ben er tevrede over ;) en tis gratis ;) zoeke op 'html-kit' op download.com :) |
Citaat:
dan lees je 2 regels.. big deal? |
Citaat:
|
1st Page (Gratis HTML editor kan je zo van het net halen)
Frontpage 2000 (XP of 2003 heb ik nog niet geprobeerd.) |
Citaat:
maarre, 2 the ., lekker nuttig ben jij bezig |
Citaat:
|
Citaat:
Ik gebruik nu kate. Met tabs enzo. Heb ik niet tig verschillende vensters openstaan. Vroeger gebruikte ik homesite of dreamweaver. Auto-completion is in het begin soms wel handig, maar later zit het alleen maar in de weg (is mijn ervaring). Syntax highlighting is imo altijd wel handig. Ik kan me nl. niet voorstellen dat het in de weg zit. De enige reden iemand notepad zou willen gebruiken is omdat hij(m/v) te lam is om iets beters te downloaden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19. |