![]() |
Kirsten - The Chick Singer
Bovenstaande album heb ik zojuist in de uitverkoop gekocht en eigenlijk is ie best wel heel mooi. Het is een soort van aangeklede singer-songwriter muziek, het hangt soms een beetje naar country (alleen de gitaarriedeltjes) en het is vaak rock...
Ze zingt trouwens ook in het nummer Stip aan de hemel van Van Dik Hout. Maar... wat vinden jullie? Kennen jullie dr überhaupt? Ik vind het in ieder geval wel gaaf! |
Ik vind het standaard.
|
mja ze komt uit haarlem, dus daarom zal ik maar voor haar cheeren ofzo
cheer! maarja, haar cd lag hier laatst voor 3 euro en ik vond t nog te duur :o |
Citaat:
|
Zeg even tussen jou en mij Krum, wat doet jouw hoofd daar in dat hokje?
|
Citaat:
Trouwens, standaard is het wel, maar wel leuk. Vooral No Psycho :D |
ik ken het van naam en dat vind ik al erg genoeg.
|
Citaat:
|
ik ben op je
! |
ik gebruikte die smilie om je avances uit te lokken http://smilies.crowd9.com/contrib/ru...coolgleamA.gif
|
ohh h maak me gek :o
|
whoei!
en nou weer ontopic jullie :nono: :P |
Citaat:
|
krummie, ondankbaar mokkeltje :nono:
we reageren in een topic van jóu, voel je vereerd zou ik zeggen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@ cottoncandy: wat is dat voor fout-paint-plaatje? :( Maar als ie op slot gaat is het jullie fout. En het tweede nummer is ook mooi. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Was dat mens niet een ex starmaker trutje of iets in die geest?
Anyway, ik vind et niks... |
Ik heb ook nog ergens die cd liggen, wel redelijk leuk. Op zich wel leuke nummers, maar die stem die begint me een nogal te irriteren... Dejection ofzo vind ik het mooist.
|
ik houd meer van uitgeklede singer-songwriters
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die single, No Psycho was heel erg leuk, 'k heb echter 't album geluisterd en ik vond het verder totaal niet boeiend eigenlijk.
|
kirsten is klote
|
Ik vind Kirsten wel koel.
|
Citaat:
Maar voor 8 euro is het geen miskoop hoor. Ik had 'm echter niet gekocht als ie full-price was geweest, denk ik. |
Citaat:
lol :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22. |