![]() |
als je haar maar goed zit
zijn reflectie
knipoogt niet terug hij slentert van de ene naar de andere spiegel in de hoop dat ze na verloop van tijd één voor één van gedachten veranderd zijn |
:cool:
En meer zeg ik er niet over, dat mag toch wel een keer? :) |
Oh, deze vind ik mooi, leest goed weg, beknopt maar treffend geschreven. Hier heb ik eigenlijk vrij weinig kritiek op, ik vind hem sterk (y) .
|
a-b-c.......
A - b - c
a - b - c zeg, madam ga je mee? d - e - f ‘k had veel lef g - h. - i ze zat al op mijn knie j – k-- l zeg, kun je wel! m - n - o kijk…. dat doen we zo… p - q - r hallo, je gaat te ver!!! s - t - u wat doe je nu? v - w - x hallo, ik heet beatrix x - ij - z dat…wordt een lastig parket |
:bloos: :bloos: :bloos:
|
haha,grappig bedacht :cool:
vooral beatrix :p mix kon ook & twix & chiks |
leuk
|
erg leuk ja. Lekker krachtig en ook leuk qua witregels e.d.
Mooi! |
Meervoud/enkelvoud? Anders moet ik concluderen dat 'ze' niet op 'zijn reflectie' slaat.
|
storm
Een Veertje
Als een Veertje, Laat je je meevoeren Op de wind van het Leven… Soms stormt het, En ga je heel snel… Dan… Dan…is er een briesje En sluimer je wat voort… Vol vertrouwen laat je je gaan, Je ziet wel wat er komen gaat… Want je weet hoe moeilijk Het soms ook kan zijn, Jij redt het wel… Jij komt er wel door … Want voor jou is geen storm te groot! voor anne |
Citaat:
|
Ik heet Anne, maar ik ga er vanuit dat dit voor een andere Anne is... ;) Je mag trouwens maar 2 gedichten per dag posten. Gedicht is echt gevoel, ik vond je andere gedichten beter.
|
het meervoud/enkelvoud principe is ind een beetje vaag
verder interessante vorm en inhoud.. (y) |
jah Lief, maar goed is anders.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En topicstarter, je mag NIET meer dan 2, als je , je daar niet aan houdt, in vervolg, verwijder ik je gedichten....ik zal ze nu samenvoegen!. |
over a-b-c: my goodness...
|
Tis nu 1 rommeltje geworden met al je gedichten en reacties in 1 topic, maar er zit niets anders op..
|
Eerst waarschuwen en daarna samenvoegen? Zo vaak gaat dat max 2 topics per dag toch niet fout. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48. |