![]() |
Ik ga naar de TMF awards!
Yay! Ik ga naar de TMF awards! :D de kaartjes waren vandaag al te bestellen yay! wie gaat er ook? :p
|
leuk
ik niet |
Ze zouden me geld moeten betalen. Dan zou ik er nog over nadenken.
|
Nee, ik ga niet
|
ik houd niet zo van gillende meisjes...
|
Gadver nee dank je, maar als je het leuk vind, zoals jij, uhm...tja...gefeliciteerd?
Nee leuk voor je! |
Citaat:
|
misschien als ik er geld bij zou krijge
|
Citaat:
|
Oh, wat ben ik jaloers.
|
Nee, daar wil ik niet heen.
|
Citaat:
|
Ik ben 3 jaar gratis geweest, omdat ik elk jaar kaartjes won.
één jaar kreeg ik er zelfs zoveel dat ik ze heb doorverkocht en er dus min of meer geld op toe kreeg :D Dus Wawl en de rest die het zei: het kan wél ;) |
Gaaf zeg.
|
Zoow Zwaar ZuigunD!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hè, mis ik toch weer de leuke dingen. |
Citaat:
|
vanwege al die negatieve reacties:
ik vond het heel leuk toen ik er was. Niet elke artiest voldoet aan mijn smaak, maar alleen het feestje dat er wordt gemaakt is al ontzettend leuk. Heb je zit- of staanplaatsen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Afgezien van het feit dat de TMF-awards me niet echt boeien, vind ik de meeste reacties hier nogal kinderachtig. Ik vind het leuk voor je dat je daarheen gaat.
Toch vind ik dit topic persoonlijk meer iets voor contact gezocht ofzo. |
Veel te druk daar.... (n)
|
Hoort dit wel in dit forum?? Lijkt me meer voor contact gezocht idd of voor onzin..
nu we mijn topics ook aan het afkraken waren :o maar, ik ga niet naar tmf awards, de meeste artiesten komen geeneens en je wordt toch platgedruk door de breezahsluts die keihard om je oren zitten te kreisen. Heb liever dan XQ ofzo. |
Ik gelukkig niet.
|
Citaat:
|
Ik ga niet, ben jaren geleden wel een paar keer geweest,toen vond ik het geweldig. Nu niet meer.
|
Nou, ik ga niet.
|
Nee, ik wil en ga niet.
|
Ik wil niet en ga dus ook niet. ;)
|
Ik kijk het wel als het wordt uitgezonden. :bloos:
|
Gadverdamme. Meer nuttigs kan ik echt niet uitbrengen.
|
Ik ga niet :o
|
k zal dr op tv wel ff naar kijken, maar daar blijft het bij
|
Citaat:
|
Ik ben er wel eens geweest en toen kwam ik nog op tv ook :o
|
typeer tmf-awards publiek
- vrouwelijk - 13 t/m 15 - gilt naar jim als een speenvarken - loopt zelfs te krijsen als de sponsors van de awards-show worden genoemd - neemt spandoek mee met daarop de tekst: JIM WILL YOU MARRY ME en nee ik ga niet :) maar wel leuk dat je heen gaat |
nee 2 jaar geweest en nu noooooit meer.
ik ga wel naar marco borsato in de kuip :D |
Ik ben er een keer geweest en toen ben ik op tv gekomen. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn zusje ook. (n)
Ach, het is grote broer zijnde natuurlijk wel heel leuk om achteraf, met een blik die overgoten is met een ambiance van patentrische arrogantie, te zeggen:"Ik zei toch dat het niet leuk zou zijn?" :D |
Alleen als Jim komt.
|
Ik ben oprecht blij voor je :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:34. |