![]() |
Posts kunnen verwijderen/aanpassen ook na een periode langer dan 1440 min (24 uur)
Dat lijkt me nou een goed idee. Even de jeugdzondes wegwerken ;)
Kan dat? |
Citaat:
|
Klote.
|
Citaat:
Trouwens, waarom zou je in godsnaam oude posts van jezelf willen verwijderen / aanpassen? Meestal zijn ze toch gequote en staat je reactie tóch vast. Dan had je maar íets eerder na moeten denken over datgene wat je toen plaatste. Simple as that :) |
Citaat:
Maar is er dan niet de mogelijkheid om posts aan te passen zonder dat die verwijderd kunnen worden? |
Citaat:
Ok. |
Citaat:
Citaat:
|
Het nut daarvan is?
Als je een goede reden hebt om iets te verwijderen en de tijdslimiet is om kan je altijd een fb aanspreken of deze het even voor je wil doen. Dus ik zie het nut van die tijd verlengen niet zo in om redenen die eerder in dit topic al gemeld zijn. |
Ik ben tegen tijdslimiet (Y)
|
Op zich geeft die limiet niet, maar de 1440 minuten zijn wat aan de korte kant. Misschien kan er twee dagen van gemaakt worden?
Is het trouwens zo dat als je het aanpast, dat de tijdslimiet dan van voren af aan begint, en je dus weer een dag hebt om te veranderen? |
Citaat:
Nope, de tijdslimiet start op het moment dat je de post plaatst, niet wanneer je de laatste aanpassing gedaan hebt. |
En alleen het aanpassen van bepaalde posts? Om spelfouten oid eruit te halen.
|
Citaat:
Nou, in dat geval kan ik gewoon niet rekenen ;) maar dat was me al bekend. :) |
Citaat:
Maar. Als je echt heel graag wat aangepast wilt hebben moet je maar een PM sturen naar een betreffende FB of FB+... Zoals ook eerder opgemerkt. I kdenk dat we het dan wel in overleg af kunnen handelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28. |