![]() |
Basstab gezocht...
Haai mensuh..
Ik heb even een dringende mededeling :p. Ik zoek met spoed de basstab voor "life is too short - Scorpions". Heeft iemand deze, of als je weet waar je die kan vinden mail of PM me dan even :) . |
Google?
|
Ik kon 'm niet vinden...niet via google iig
|
|
|
Ok kom ik maar eens aanzetten met wat voor basstab ik zoek.
Het gaat om het liedje van Nirvana, Stay Away. Nu heb ik die intro een beetje kunnen vinden, maar kan er maar niet achter komen hoe de rest nou precies inelkaar zit. De intro/hoofdakkoord heb ik zo gedaan: G----------------------------------| D---------------3-3-3------------| A-5-5--52-2----------2-0-2-3--| E----------------------------------| maar de rest schiet niet zo op :-/ en ik ben een regelmatige bezoeker van mxtabs.net maar heb daar niet echt een goed antwoord gevonden. vette brakke stukken zitten er tussen en ook heb ik op meerdere tab sites gekeken maar zonder succes. dus wie-o-wie kan me helpen? en oohja, als je denkt dat ik de chorus verkeerd heb, suggesties zijn welkom :) |
hmm geen id , kan hem niet vinden
|
Citaat:
|
dat lukt dus niet zo goed :(
|
Citaat:
:) |
dankje,
maar daar heb ik niks aan. want die is ook fout namelijk. daar staat dat de tab gelijk is aan de Verse. maar hij is wel degelijk anders dan Chorus. kijk die Bridge kan misschien wel goed zijn... maar dan mis ik de Verse. ik zal de Bridge ff proberen. |
Citaat:
|
dan probeer ik het maar weer eens...
|
als je kunt zeggen 'dat is fout', kun je ook zeggen 'dat is fout, dat moet namelijk .. zijn'.
easy as that. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hap!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51. |