![]() |
Wie o wie kan Shumi nog inhalen???
De F1 begint een beetje saai te worden...
Niemand kan Shumi nog inhalen en hij is nog nooit niet op het podium geweest (1 keer derde), de Ferrari is oppermachtig, kijk alleen al maar naar de Kwalificaties, 1+2, 1+2, 1+2 (1 keer niet volgens mij) Het is dat ik een Ferrari-fan ben maar anders had ik echt niet meer gekeken, nog een vraag: In welke race zal het dit jaar al beslist zijn??? |
Schumi.... ;)
Maar M Schumacher en zijn Ferrari zijn gewoon oppermachtig, tis gewoon wachten totdat de Ferrari het een keer begeeft dan zou de concurrentie moeten toeslaan, want ik zie ze niet gauw M Schumacher verslaan. Lijkt me dus wel duidelijk dat M Schumacher het Wk weer wint, maar goed er kan nog steeds wat gebeuren (waar ik niet vanuit ga) |
We zitten de laatste jaren in het tijdperk van Schumacher.
|
Citaat:
OF als Hakkinen MISSCHIEN weer terugkomt (en dan in de Mclaren stapt waar hij telkens uitvalt...) |
Omdat deze thread toch over schumi ging ff een plaatje posten wat ik julie niet kon onthouden
http://a324.g.akamai.net/f/324/3126/.../diapo_107.jpg :D:D:D |
:D:D:D Heey dies leuk... :D:D:D
Heb je er nog meer??? |
Niemand zal hem inhalen. Zoals jdiezrequejo al zei zal Shumi eindwinnaar worden, maar ik hoop dat er nog wel iets gebeurt en liever vandaag dan morgen (bv een been breken van shumi) zodat er in het WK een beetje spanning komt. Dat hij dan van mij part het WK weer wint maar dat er dan tenminste er een competitie is.
En laten we hopen dat het waar is wat darkshooter beweert. |
Citaat:
Kan iemand mij daar ff mee helpen??? |
Citaat:
Maar op je vraag van de meeste pole positions kan ik je wel helpen: 1. A Senna - Bra : 65 2. M Schumacher - Dui : 45 |
Citaat:
Enne da wordt een aardig werkje om da nog in te halen (de poles positions) |
Citaat:
|
mnou je zag wel aan Barrichello zn auto dat Ferrari ook maar 'mensenwerk' is :) dus er is nog hoop :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hop trouwens, als schumi-fan, dat ie aant eind vant jaar stopt... anders verwacht ik van die Damon Hill-achtige taferelen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
SChumi gaat het record meeste overwinningen in 1 seizoen dit jaar verbeteren, ik gok op 12 uit 17:cool:
|
ut is niet spannend meer als schumi elke keer wint..
ik ben dan ook niet voor schumi dus ergens hoop ik wel dat ie er mee stopt na dit jaar. maar dit jaar zal schumi wederom winnen grtz |
helaas denk ik dat ie wel weeeer wereldkampioen wordt, en het wordt idd nu wel saai......... GAAP:(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42. |