![]() |
rich girls
Hoi mensen !!
wat vinden jullie van de serie die op mtv momenteel te zien is? rich girls.. hieronder een kleine impressie van het tv programma Citaat:
http://www.mtv.com/onair/rich_girls/...ges/101_10.jpg http://www.mtv.com/onair/rich_girls/...ages/102_9.jpg http://www.mtv.com/onair/rich_girls/...ges/102_13.jpg het is trouwens op mtv te zien elke werkdag om 21.00 |
Eén keer geinig, daarna steeds hetzelfde denk ik.
|
Verwaande snolhoeren.
|
k vind het opzich wel grappig, maar soms wel TE.. en idd na 1 of 2 x gezien te zien te hebben vond ik het ook wel genoeg
|
Het is geweldig :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
snolhoeren, wat een geinig woord !! hahaha :cool: :D |
Ik wil ook zo rijk zijn.
|
Citaat:
|
ik vind ze te braaf en te saai voor rich girls :nono:
|
Citaat:
hun kunnen er ook nix aan doen dat ze nix anders kunnen als sjoppen ;) :p |
Citaat:
|
ik snap niet waarom mtv denkt dat het leuk is om naar 2 verwaande dames te kijken, die al het geld hebben dat iedereen wil hebben, en daar dan over gaan liggen klagen...
heb 1 stukje gezien, waarin de ene aan haar moeder vroeg, die aan ms lijdt of iets, of ze wel eens aan zelfmoord dacht. ja, zei die moeder maar ze had genoeg dingen om hier te blijven, haar hondjes bijv. die dochter en da hillfinger wijf: maar wij houden ook van jou, waarop de moeder begint te huilen, en de 2 dames met een big-smile op hun gezicht zeggen "niet huilen mam"... flikker toch op zeg, dat doe je toch niet voor de camera? |
Citaat:
|
Waarom opent men nou soms dit soort topics? :( :p
Bijna iedereen hier vindt het natuurlijk niks. |
Ik vind het leuk om te kijken (y)
--> Film & TV?? |
ik vind het behoorlijk fout.
|
Citaat:
|
Ik wil dde serie van Paris Hilton zien. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die serie van rene froger lijkt me ook wel :cool:
|
Citaat:
Ik bedoelde die ándere serie. Waarin ze met een vriendin (dochter van Lionel Richie geloof ik) haar rijkeluisleventje inruilt voor een plattelandsleven. |
Citaat:
er zijn overigens plannen voor een real life show over Joop van Tellingen... da zou echt te schraal zijn |
ach ja, et is weer aapjes kijken he
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou wel eens willen weten waar zo'n paperazzo zich de hele dag schuil houdt. |
die vriendin van ally trek echt vreselijke bekken met dr mond
|
enige pluspunt aan het hele programma: NYC
|
I beat off to shit like this.
|
Leeeuuuuuuuuuuuuk :o
Ik zou wel een dagje met ze willen shoppen, en niet omdat ze stijl hebben. |
Vind het juist leuk om naar te kijken, interesseert mij het nou dat ze zooo stinkend rijk zijn, dat maakt het hele programma juist gaaf
|
Citaat:
|
Sorry hoor maar die Hilton meisjes zijn écht te verwend. Ze waren "even" het woord voor die machine waarmee je kleren wast vergeten..... (ze waren een paar weken terug te gast bij Oprah)
Ze zijn echt zo dom... |
Citaat:
|
Citaat:
Wat een onzin zeg, natuurlijk wordt alles overdreven, anders kijkt er toch geen hond naar. |
Verwende trutten.
zij: "O'h my god, the limo isn't on time" wij: "Godverdomde kutbus, weer te laat" Ja, toch een duidelijk verschil naar mijn mening. |
Citaat:
en de serie zelf vind ik wel enig om te zien, hehe (y) |
Ally lijkt trouwens sprekend op mijn vriendinnetje/buurmeisje.
|
ik heb t nog niet gezien en eerlijk gezegd voel ik me niet zo geroepen.
|
ik vind het geen goede serie, want in zijn slechtheid is het zelfs gematigd
Als je over richt girls spreekt dan wil je ze exorbitante bedragen zien uitgeven, snobistisch zien gedragen, zien feesten, zien zeuren. Maar dit..dit is gewoon saai. Heb je zoveel geld, leidt je zo'n saai leven. Jezus mina, er komt geen enkele fatsoenlijke dialoog ( en daarmee bedoel ik langer dan 2 zinnen) voor. Ik had toch wel een hoop gekibbel om niets verwacht, maar nee zelfs dat is te hoog gegrepen voor de dames. Een programma ove rmijn leven zou zelfs interessanter zijn, kun je nagaan... |
Citaat:
Ik heb het gister voor het eerst gezien, en heb me heel erg geiirriteerd, vooral aan die vriendin, omdat ze zoooo gruwelijk aant zeuren is dat ze zichzelf niet meer van alles laat genieten ofzo en dat ze daarom nu depressief is (en omdat ze daarbij een onwijze zeiksmoel heeft) En omdat ze dat 3e meisje gewoon laten zitten met een vakantie naar Griekenland en dat ze zichzelf dan nog hardop afvragen: was dat nou heel erg gemeen van ons? terwijl ze weten dat dat meisje helemaal in tranen is.... Mja, stelletje mutsen.... (n) |
Ja wel grappig. Maar we hebben ook een film en tv forum! (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
hmm nouja moeten ze deze maar sluiten dan :o :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |