![]() |
blowen voor nerds?
is dat zo?
|
wat, blowen?
|
Citaat:
|
:rolleyes:
|
nee
|
whehe. wat een gaar topic
|
wat versta jij dan onder een nerd?
|
Bart, je hebt nota bene net een waarschuwing aan de broek?
|
serieus replyen, niet mijn topic vol spammen!!! :nono:
|
Mensen die zich voorstellen als 'Ik ben (naam) en ik blow' (bij wijze van spreken) vind ik behoorlijk suf. Blowen vind ik geen levensstijl, eerder een gewoonte of actie. Maar verder is er niets mis mee, zolang je maar niet de hele dag stoned bent.
|
blowen is voor zielige mensen die wiet nodig hebben om hun grenzen voorbij te gaan.
|
ga op onderzoek uit :)
|
Citaat:
|
De mensen die ik het meest zie blowen is het white trash hier in de buurt. Afgaande op die gasten is het antwoord op je vraag: ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ja, menig warhammernerd blowt toch wel ja. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik veralgemeen niet graag.
Maar definieer "nerd". Want eigenlijk, de gemiddelde nerd die ík voor ogen heb, die durft zelfs amper 'n glas bier aan te raken. |
Citaat:
|
mja wat een onzin
et is etzelfde als elke avond een pilsje drinken oid zolang je er maar niet afhankelijk van word of het je levenstijl op een slechte manier beinvloed is er niks mis mee. |
NEE Blowen is niet voor nerds, of wel, blowen is voor iedereen,
JIJ, jij bent een nerd, of moet ik liever SUKKEL zeggen,... voor als je kansloze topics van de afgelopen dagen. ga ff lekker ergens anders de onzekere figuur uithangen of ga je moeder pesten. |
BOWLEN is bruut.
Blowen niet. |
Blowen is voor jou bertbart, of je nu een nerd bent of niet.
|
Wat een onzin zeg. Blowen is leuk zo af en toe, zolang je het maar niet stoer vindt (want dat is het niet) en er niet afhankelijk van wordt. Dan ben je maar een sukkel.
|
Citaat:
|
blowen is niet alleen voor nerds
|
blowen is voor iedereen die het leuk vind, en die het uit proberen ongeacht of je nou een nerd bent :)
en blowen kan best een lifestyle zijn.. als je behoorlijk verslaafd bent kan tenslotte alles erom gaan draaien :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Blowen is voor mensen die dat lekker vinden. Niet iets voor nerds, tenzij ze het lekker vinden. Mensen die doen alsof zijn wel weer nerds.
|
Citaat:
Net zoals met internet relaties. Als je knap bent dan mag het. |
blowen zijn meestal geen nerds. de nerds die blowen eigenlijk meestal niet is mijn ervaring. de types die blowen zijn vaak alto's gothics en dan meer van die crimineel uitziende gastjes
|
Citaat:
|
Bertbart waar ben je mee bezig?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |