![]() |
Ouwe Jongus Krentebrood
De incorrecte spelling was bewust he, dat u mij niet hone.
Newayz, wat vinden jullie daar nou van? |
Nog nooit van gehoord. :bloos:
|
Dat is toch "vrienden onder mekaar"?
|
Citaat:
|
Citaat:
Beetje in onbruikgeraakte term geloof ik, maar wat ermee bedoelt wordt is wel oke |
Ik hou niet zo van krentebrood, laat staan van ouwe jongens.
Ja wat moet ik er nou van vinden.. |
Newayz?
|
Valt er wat van te vinden dan?
en het is meer als "als oude vrienden onder elkaar" |
Ja van die ouwe makkers, die gein trappen met elkaar. "Heeeey gozer", "heeeey hoest man?", dat soort rotzooi. ;)
|
Wat we daar van vinden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jazeker.
|
Ik vind het niet kunnen!
|
Ik hou er niet van.
|
zegt mn moeder wel eens :|
|
Betekent dat je als een stel ervaren rotten bij elkaar zit, je niet bemoeien met de rest omdat je je wel goed voelt. :rolleyes:
We zaten bij natuurkunde wel eens ongeïntereseerd te doen (blablabla, wij zes vwo, toekomstige elite om leraar te zieken). Toen begon hij dus ook te schelden met oude jongens krentenbrood:) |
Citaat:
|
Ovidius! Ouwuhh! (y)
|
en waar gaat dít over? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vrij vertaald: Vriendste! |
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik nou zou weten wat t is...:p
|
Juist.
|
Citaat:
|
Irritant
|
zo heet een jaarlijks voetbaltoernooi hiero, waar dan ook de 'ouwe lullen' meedoen.. maar 't is ook voor meisjes :cool:
|
Kan me niet zo veel boeien
|
Beetje jammerlijke uitdrukking. M.i.
Maar het zal ongetwijfeld voor een nobel doel dienen.. |
en nu?? :confused:
|
Eeeej Flooorisss! Kom ff pilsje drinkuh joh!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
I Vietnamees
Het is rond drie uur 's nachts. Kamphuijs komt dronken een rommelige studentenflat binnen. Kerstens ligt op de bank te slapen. Kamphuijs: Van Binsbergen! Kerstens! Gaat in de wasbak pissen. Roept Kerstens wakker. Hé Kerstens!! Kerstens: Tsjesses, ggg. Kamphuijs: Hé, lullo. Kerstens: Kamphuijs, lul. Kamphuijs: Lig je te slapen, man? Kerstens: Jezus lul, wat doe je nou?...Lullo...Hoe laat leven we? Kamphuijs: Kwart voor drie, gek. Kerstens: Godverdomme, kwart voor drie. Kamphuijs: Jezus, man, lig je te slapen? Kerstens: Ik ben in slaap gevallen, ik heb televisie gekeken. Ik ben in slaap gevallen. Kamphuijs: Jezus, lullo. Kerstens: Waar ben je geweest, lul? Kamphuijs: Ik ben met, eh... (Rochelt.) Ik ben met Alice uit geweset. Ken je Alice? Kerstens: Alice in Wonderland? Kamphuijs: Ja, Alice in Wonderland, ja. Kerstens: Alice met de wonderdoos. Heb je g... Kamphuijs onderbreekt zijn zin door te rochelen. Morgen verder. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50. |