![]() |
[winxp] start niet op, ook geen veiligmodus
Jo, kheb een klein probleempje met mn windows xp, hij loopt vast tijdens het opstarten ervan en als ik heb dan reset en kan ik voor veilig modus kiezen maar bij het opstarten van veilig modus loopt hij ook vast :confused:
wat kan ik doen om het te verhelpen? |
opstartdiskette of gewon winxp cd boot. En dan gewoon format c:
(heb je er bij stilgestaan dat veilige modus laden een heel stuk langer duurt?) |
ja, ik ben 1 keer in veilig modus gekomen daarna niet meer, toen liep ie ook daar vast :(. Maarja ik format em wel, er staat toch nx op hijs net nieuw
|
thx voor det tip
|
hmm
formateren is het niet, ik heb een SATA hdd daar ligt het aan, nu herkent de pc de hdd helemaal niet meer, ook de drivers die ik er op wil zetten wil hij niet kopieren. |
heb je misschien een Dell gekocht ??
|
nope, zelf bij elkaar gezocht en in mekaar laten zetten
|
1- Xp cd erin
2- Opnieuw opstarten 3- opstarten via cd 4- optie windows opnieuw installeren 5- en dan repair Nu gaat hij de boel opnieuw installeren zonder dat je informatie kwijtraakt, je moet waarschijnlijk wel je skins enzo weer aktiveren. (jouw probleem heb ik gehad toen ik de bootscreen van xp wou veranderen) Hoop dat dit werkt |
hmm..
geen verstand van sata eigenlijk.. als het ata was had ik je gevraagd of de jumpers fout staan :| |
:(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56. |