![]() |
Vergroot je intelligentie -> neem smart drugs!
Citaat:
|
mja, nah, dan blijf ik maar dom hoor :p
|
ik geloof er geen hol van.
Het is iig geen reden om (nog) meer te gaan vreten. |
Citaat:
Trouwens, wil je je mening eens onderbouwen? 'Ik geloof er geen hol van' is niet dusdanig beargumenteerd zodat wij erop kunnen reageren.. |
Staat er ook bij om welke smartdrugs het gaat? Kan me best voorstellen dat je van paddo's beter gaat denken maar dat komt meer door de ervaring op zich lijkt me..
|
http://forum.scholieren.com/showthre...93#post8693693 :rolleyes:
Ik gebruik nu al een tijdje gingko biloba en ginseng, en ik moet zeggen dat ik opvallend scherp ben de laatste tijd :D. Verder heb ik ook niet meer zo'n moeite met studeren na een avond flink stoned zijn.. Dit kan uiteraard ook aan een aantal andere dingen liggen maar goed.. Baat het niet dan schaadt het slechts de portemonnee.. :p . |
Citaat:
|
Citaat:
/out of smart nutrients :P (vandaag) |
mensen ga elkaar nou niet quasi-intelligent lopen afzeiken :p
Verder weinig ervaring met smartproducten en leren. Meestal als ik iets uit de smartshop neem is het om te genieten en te ervaren. Tja m.a.w. een vet loze post dus :p |
Citaat:
|
Ik kan niet relaxed leren met smart drugs, want ik ben dan te druk. Zo wiebelend op je stoel en de hele tijd iets willen doen bevorderd niet echt mijn leren.
|
Citaat:
|
joh opzich, ik zat ff in mijn hoofd met ephedra/pure ephedrine en andere stimulerende middelen.
En i.p.v dat ik dat zei, zei ik smart drugs int algemeen...foutje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09. |