![]() |
[FUBAR Foto] Fantastic Exposure
Dit is dus wat een kapotte camera doet...
Mja, artistiek is het wel, toch? http://images2.deviantart.com/i/2004...c_Exposure.jpg Niet bewerkt trouwens, gewoon het resultaat van een camera die niet doet wat'ie hoort te doen. Goede foto's maken... |
vind et resultaat wel leuk ja
toeval toelaten bevalt mij meestal ook wel, maar goed, wat wilde je bereiken, dit schijnbaar niet? verder dan ook inhoudsloos of zat er nog iets van thema aan verbonden? |
Ik had een serie portretfoto's gemaakt, waaronder dus 1 (al veel te vaak gedaan) over-shoulder, waarbij de persoon scherp te zien is in de spiegel, en de schouder onscherp is.
En tja, waarschijnlijk is er toen iets blijven steken, en heeft'ie de volgende 2 foto's over die eerste foto heen gezet. Gok ik... |
ah zo :)
jah zoals ik al zei leverd het wel een leuk beeld op, maar orgineel is het niet echt. Maar als ik jou was zou ik meer gaan expirimenteren met dat ding...kan je erg gave dingen mee doen en dat toeval is heerlijk. |
klopt, origineel niet. Maar leuk om je camera te leren kennen.
Hoewel ik nu niet meer denk dat deze camera berekenbaar is... ;) |
Nieuwe definitie spiegelreflexcamera :)
Ik hou ook wel van toeval in combo met artistieke dingen... Misschien als je deze foto wat aanpast door er wat kleur aan toe te voegen...ofzo? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |