![]() |
Als een topic gesloten is
Zou ik graag nog op de quote knop willen kunnen drukken om eventueel de tekst te kopieëren naar een ander topic :)
Jullie zouden er bijvoorbeeld dit kunnen neerzetten: Dit topic is helaas gesloten, reageren is dus niet meer mogelijk. Je kan dit bericht nog wel quoten in een ander topic, daarvoor kun je de onderstaande tekst kopieëren. :cool: Goed plan, al zeg ik het zelf (y) |
En komt die AT er nog eens? (y)
|
Een topic wordt niet voor niks gesloten.
In geval van nood kun je altijd nog dingen kopieren en plakken en zelf quote-codes toevoegen, daar is zelfs een knopje voor. |
Citaat:
|
Citaat:
En als ik een quote uit een gesloten topic in een ander (lopend) topic wil laten zien lijkt me dit een handige functie :) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
En zelf smilies toevoegen, en zelf quote tags toevoegen.. :(
Echt behulpzaam zijn jullie ook niet :( Slotje dan maar he :) |
En kunnen jullie misschien hier de foksmileys gaan gebruiken. :D
|
Citaat:
(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat lijkt me behulpzaam genoeg. |
Ik dacht dat Beleidszaken 'n serieus forum moest voorstellen.
|
Citaat:
|
Waar ben je mee bezig? "Take it or leave it" is hier nu zeker van toepassing. Waarom zou Jon 2736 nieuwe functies invoegen? Het probleem is dat bij een vBulletin update deze functies verloren zouden kunnen gaan, al het werk voor niets of de functie werkt niet meer. Dit zou handen vol met tijd kosten.
Als je zo graag een topic wil quoten, doe dan gewoon iets meer moeite :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom wil je dingen quoten uit een topic naar een ander topic? Over het algemeen is het dan vaak niet ontopic.
|
Citaat:
Op zich is de functie wel handig, want stel: Op software & multimedia komt weer eens topic voorbij vliegen dat al 3727 keer is geweest in het afgelopen jaar. (er zijn dus al ongeveer 3.500 topics gesloten bijv.). Je hebt in een gesloten topic een uitleg geplaatst, al dan niet met links en afbeeldingen, voorzien van een duidelijke opmaak. Met het quoten kan je dan netjes de opmaak en opgemaakte links overnemen, anders neem je alleen de platte tekst over en gaan links verloren als: ForumFAQ.nl geeft meer uitleg. |
voglens mij zijn jullie gwoon vaste fokforum bezoekers die hier die nieuwe functie ingebouwd willen zien, waarom ga je niet gewoon trug dan, als je het hier niet goed genoeg voor jezelf vind!
|
Citaat:
|
En wat Martin zegt bedoel ik dus :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|