![]() |
[Computerbewerkte foto] Diepte
http://www.uploader.forumfreakz.com/uploads/761.jpg ik hoop dat jullie het wat vinden want ik heb er best lang aan gewerkt om dit effect te krijgen!
|
wat is lang voor jou?
|
Citaat:
|
Wat heb je de rest van de 44 minuten gedaan dan?
|
oke, nu weet je dus hoe je diepte moet maken...
misschien is het beter als je ons niet alle plaatjes laat zien die je volgens de "learn photoshop in blabla days" moet maken... maak de guide af en kom dan terug? |
Citaat:
|
>>
even herlezen, andere vraag: WTF doe je dan door dit hier te posten? 1. het is niet moeilijk 2. iedere malloot hier heeft dit wel eens gedaan 3. het iets niet al te artistiek 4. WTF in general... |
heeft dat je 3 kwartier gekost...
well i dunno... i wont be 2 hard on you because youre just 12... komt wel goed... training is het woord :) |
misschien moet je eens een analoge goede camera kopen of een goede digitale camera dat is namelijk beter dan een webcam, heb ik gehoord.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat is dan heel stoer van je...
ga nu ook maar aan je piemolTJE trekken... doeg! |
Type, wat ben jij een onwijze randdebiel.
Wat ben je nou in feite aan het doen? Waartoe dienen je opmerkingen? |
Vetellen dat ie geil wordt van spelen met webcams, denk ik. Ik bedoel. t zijn ook wel mooie dingen.
www.webcamfielenpraatgroep.nl of webcamlovers.startpagina.nl voor meer informatie. en natuurlijk dat hij die afbeelding 20 keer achter elkaar gemaakt heeft. anders kan hij ook niet weten of ie het kan natuurlijk. En hij is wel objectief, dat merk je aan z'n krachtig taalgebruik. Waarom heb je 20 keer dezelfde gemaakt? pf. moet vrij saai zijn. Zal wel iets met die webcamfilie van je van doen hebben? Ik neem aan. |
het is weer feest op ARTistiek
zie de gezelligheid.. kijk! daar! een eekhoorntje! *rent de andere kant op het topic uit* |
Citaat:
|
Citaat:
Ik snap best dat je daar 3 kwartier over doet :rolleyes: Ga vooral door met het posten van je experimenten! :rolleyes: Je kan oneindig veel mooie dingen maken met een webcam, koop geen betere camera als je hier mee door wil gaan! :rolleyes: Effectief gebruik van de rolleyes... |
Dit gaat nergens heen, dus gaat hij maar op slot.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |