![]() |
Niet alledaagse bewegingen
Hoi iedereen,
Wie kan van zo van die speciale bewegingen, zoals flikflak, spriet, salto enzo... Waar hebben jullie deze aangeleerd? Kunnen jullie tips geven in verband met het aanleren van spriet (met je beide benen open, op de grond gaan zitten)? Er zal wel geen techniek voor bestaan, toch? Ik zelf kan welf +ijn flik op de grond doen :cool: Greets, Fabi |
flikflak.. salto... dat soort dingen kan ik nog.. ik heb op turnen gezeten 8 jaar lang selectie geturnd, dan leer je het zelf wel. Ik ben er nu al een jaar of 4/5 af, en nog altijd kan ik het.. als ik het maar af en toe een keertje doe.spriet, zoals jij dat noemt (wij noemen dat split) kan ik helaas niet meer... je moet dat gewoon gaan oefenen.. heel vaak, zodat je spieren rekken en op een gegeven moment zul je het kunnen!
|
Citaat:
|
haha dat zeg ik ;)
|
ik kan rennen, hardlopen, een bal rappen, knallen, rossen of schieten. zelfs lobben, stiften en passen behoord nog tot de mogenlijk heden.
|
Mijn idool kan iets cools met zn elleboog :)
|
en mijn idool heeft iets met doelpunten :) *kezman*
|
flikflak, 8 soorten duikrollen, 1 hand flikflak, salto (salto durf ik niet op beton).
Op ninjutsu geleerd :evil: |
Spagaat, flikflak, overslag, salto voorover, salto achterover enz enz
Op turnen geleerd. |
Citaat:
|
ik kan dat allemaal niet :o
|
Vanaf jong af aan veel bezig met martial arts en mijn lenigheid en het mezelf ook aangeleerd.
|
:p
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26. |