![]() |
Mail jij met mensen om een andere taal te leren?
En, lukt dat?
Uit welk land komen ze dan, als je er hebt tenminste? |
Nee
|
Nee.
|
jah , ik spreek gewoon engels dan , het zijn zweden namelijk :)
|
nee
en dan vraag ik me af: hoe kom je op zo'n vraag? |
Nee.
Ik 0wn wel veel duitsers met cs. |
Citaat:
ik ben dan ook 1337 |
Citaat:
|
Citaat:
|
maar ik heb cs eraf gegooid nu er 1.6 is gekomen :(
DE N00BVERSIE :mad: :mad: :mad: maar ik ga het denk weer installeren............ :D |
nope. Wel een tijdje gedaan met iemand uit Canada, maar op gegeven moment was ik te lui om terug te schrijven, echt erg eigenlijk. :bloos:
|
Nee
|
Soms duits en zweeds, duits gaat altijd wel goed, zweeds is nog lastig.
|
Ik mail niet met iemand anders ik schrijf met iemand anders. Vind het wel tof zo op de ouderwetse manier met iemand communiceren, zijzelf komt uit Frankrijk maar ze wil graag haar Engels bijschaven, ik kan niet goed Frans dus ben ik maar al te blij dat ze in het Engels wil schrijven, zo heb ik ook wel mijn engels bijgeschaafd al dacht ik het erg goed te kunnen het is er toch nog op verbeterd. Het is nu al 2, bijna 3 jaar dat ik met haar schrijf :) .
|
Citaat:
ik ben meertalig : nederlands engels duits spaans beetje zweeds en frans :cool: *voelt zich stoer* |
Ik schrijf met een meisje uit Frankrijk. Zij kan totaal geen Engels, dus alles moet in het Frans...Merk wel dat mijn Frans nu beter is geworden in die 2 jaar die ik met haar schrijf..
verder zie ik ze ook nog altijd op vakantie...dus ook mijn spreekvaardigheid is verbeterd... |
Citaat:
|
Ooit wel een keertje met een Fransman, maar mijn Frans en zijn Engels waren niet goed genoeg om het lang vol te houden.
|
Nee. :)
|
Nee, daar heb ik echt geen behoefte aan.
|
Citaat:
h4w! |
hmm nou ik chat ermee juist, msn, irc etc
vooral Italianen natuurlijk :) en spanjaarden, fransen, engelsen, duitsers, australiers etc als je bv. veel engels praat gaat je engels echt vooruit (tenminste, ik praat veel engels op internet sinds 2 jaar en ik zie echt een groot verschil) |
Nee, misschien had ik dat moeten doen. Dan was ik beter in talen geweest.
|
Nee, niet om een andere taal te leren.
|
Ja, om Roemeens te leren. :cool:
|
Ik heb een meisje uit Australië op mijn MSN, gwoon Engels dus.
|
nee,
alhoewel mn duitse lerares dit wel wil gaan doen :S |
Ja, ik spreek dan ook vloeiend Nederlands.
|
Citaat:
|
Lijkt me wel leuk om met iemand te corresponderen uit een ander land, uit een franstalig land of engelstalig denk ik dan.
Maar het zal dr wel nooit van komen. |
ja met een aantal Fransen
|
ik moest dat op school doen
met iemand uit nicaragua. hij gebruikte alleen enorm veel afkortingen voor normale woorden (por qué -> pk)waardoor het soms best moeilijk was :) |
Citaat:
|
nope
|
Nee.
|
Nee, ik heb wel een tijdje met iemand uit Canada gemaild maar ik kon toen op zich al Engels
|
Nee. Vroeger wel veel gedaan maar dan gewoon om Engels beter te leren
|
ik mail(de) met een amerikaans meisje.. maar niet om de taal te leren.... alleen ik mail eigenlijk nu nooit meer..
|
Ik heb een tijdje voor school met twee Duitsers gemaild (in het Duits). En een tijdje met een jongen uit weet ik niet meer waar (een warm land met palmbomen of iets dat daar op lijk ed iig ;)) geschreven (in het Engels). Schrijven in het Nederlands houd ik toch altijd wel het langste vol (langste wat ik in het Nederlands met iemand schrijf is nu 15 jaar). ;)
|
Ik ben fan van Delta Goodrem Australische znageres en dus heb k veel Australiers op MSN en die vinden t leuk om Nederlands te leren en dan leer ik ze wat zinnen en woordjes ;)
|
Citaat:
het valt op , okj........ (n) |
Citaat:
|
Citaat:
doe is ff rustig ofzo :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik mail al ruim 3 jaar met iemand uit Eindhoven (probeer brabants te leren )
|
Citaat:
|
ik msn met wat jongens om de taal van de liefde te spreken :D
|
Citaat:
ben je er weer :D , gezellig:) |
Citaat:
maaruh.. :nono: ontopic blijven he :D :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |