![]() |
Idols 2: vervolg> nog meer amateurs?????
|
omdat ik toch niets te doen heb:
Workshop I Anne Frank Gerbrich Krystle Maickel Marlies Maud Ron Sharon Workshop II Hedwig JK Korstian Lianne Megan Meike Merel Nick Robin Workshop III Alice Boris Daniel Elisaar Eric Fardoe Irma Martijn Tialda |
Gaan er nu 3 x 3 door, en wordt dan de 10de gekozen uit de mensen die vierde zijn geworden ofzo?
|
Ik wil robin <3
|
Ik denk gewoon weer een wildcard net zoals vorig jaar met Joël.
Wie denken jullie wie er bij de laatste tien komen? Hier mijn lijstje:
Legenda *= zingen goed #= cool += lekker wijf :p |
Vorig jaar was Idols leuker, tot nu toe vond ik het niet echt boeiend
|
ik zou echt niet weten wie wie is op dit moment, maar ik kan er wel een paar omschrijven. Ik heb er alleen nu geen zin in.
vorig jaar was het idd leuker |
vorig jaar was het net zo saai, alleen nu is het niet meer nieuw... het is echt precies hetzelfde hoor
|
Ja vorige jaar was alles nieuw, maar toen vond ik die kandidaten ook boeiender.
Nu is het niet meer zo leuk als Idols I |
|
Citaat:
En hij zingt goed. |
Citaat:
en vandaag had ie ook weer zo'n hip ding om zn hoofd :cool: En tis wel fijn dat ie mooi zingt, want dan heb je ook nog een goede reden om hem in Idols te houden (y) |
Citaat:
Hij is ook zo líéf... Hij komt zo verlegentjes over^_^ |
Citaat:
En hij is idd lief en verlegen :) Zoals ie in de camera praat enzo :) oeh, hijs leuk :o |
Ja, ik ben ook fan van Boris :)
|
Ik ben fan van Maickel. :o
|
Citaat:
Hij is van mij. :p |
Citaat:
Maar Robin en Tialda blijven mijn favorieten. ♥ |
Ik ben voor Ron :)
Die gozer die I'm still standing van Elton John WEL mooi deed. |
Ahh gadver die Robin :s
Echt fout! Ik vind Alice trouwens ook leuk. Workshop 3. En Boris natuurlijk, maar die heeft het gewoon. En uit 2 Lianne |
Tialda! Tialda! <3
|
Dit zijn mijn favorieten: Frank, Maickel, Ron, Kostian, Nick, Alice, Boris, Daniel.
Wha, beetje veel :bloos: En ik voorspel: van de 1e workshopronde gaat iig Maickel door. :P En bij de derde workshopronde zitten heel veel goede :|Das nie eerlijk. En die Robin komt me toch zooo bekend voor?! Op wie lijkt hij toch? |
Citaat:
Deze gaan, volgens mij, door naar de laatste tien. Maar ik hoop iets anders. |
Tialda & Megan, .. Woww.. :o
ik ben héél stiekem verliefd op Megan :bloos: |
Ik ergerde me gisteren echt aan die stomme rot-Idols die meteen gingen meezingen met al die liedjes. Liedjes waren echt kut. Kots hoor.
Btw, wat een lelijke titel heeft dit topic! Mijn voorspellingen Citaat:
Ron Sharon (die is echt mooi :bloos:) oh shit Maud, Marlies, Maickel en Frank zitten er ook bij. Dan zal Sharon wel het onderspit delven. :( Citaat:
Nick [goed] Robin [lekker ding] Citaat:
Boris [topper] Elisaar [lekker] |
Citaat:
Verlegen jongens:bloos: |
De leukste mensen zitten in workshop 3 (Alice, Elisaar, Boris, Fardoe).
Marlies en Kostian vind ik echt vreselijk :o En Maickel is cool :) |
Citaat:
Alice is heel populair, Boris is heel goed en populair, Elisaar is erg mooi en best goed, Fardoe heeft echt een goeie stem, Irma ook, Tialda zal ook best fans hebben inmiddels. Boris gaat in ieder geval door denk ik. Maar die anderen, poe. |
Wie komen er in de finale, ik denk:
- Frank - Maud - Marlies - Nick - Meike - JK - Elisaar - Fardoe - Boris Wildcart: Robin Ik vindt het trouwens wel jammer dat je tijdens de theaterronde de mensen zo weinig hoort zingen, het is te weinig om er echt een goed beeld van te krijgen. Wie er gaat winnen? Nick. |
waarom doen de foto's het niet?
ok.. Ik hoop dat Robin, Boris, Frank en dat lieve schorre meisje erin blijven... :o (y) zo.. nuttige bijdrage van de dag :o |
Ik voorspel dat er dit jaar 12 mensen in de finale zitten :)
Dat was namelijk ook het geval bij Pop Idol 2 en American Idol 2 Sharon is mijn favoriet (y) |
hmmm... ik vind elisaar irritant.... Maar goed, dat maakt niet uit.
Maickel is ook niet zo leuk, maar dat is heeeel persoonlijk natuurlijk :p . Uit workshop 1 gaan denk(nee... HOOP) ik door: Sharon Ron Krystle Workshop 2 Robin JK Meike (die trouwens lijkt op Isabelle Brinkman) Workshop 3 Boris.... Eric Martijn Tjonge, veel jongens :o |
wat een stomme titel: 'nog meer amateurs?'
maar goed, voor de rest heb ik nog niks gelezen in dit topic, want ik heb het gemist gister. Ga woensdag de herhaling dus kijken. |
Workshop I
Anne Frank Gerbrich Krystle Maickel Marlies Maud Ron Sharon Workshop II Hedwig JK Korstian Lianne Megan Meike Merel Nick Robin Workshop III Alice Boris Daniel Elisaar Eric Fardoe Irma Martijn Tialda [/B] HOT: Boris!! Nick, Megan, Elisaar, Krystle, JK, Sharon, Alice NOT: Frank [ok, wel hot :o maar kan neit zingen], Tialda [irritant] Martijn [sukkel], Kostian [sukkel] |
Die Martijn is echt dit jaars grootste raadsel. Hoe kan dit in Godsnaam?!
|
Mijn beste vriendin is bevriend met robin :o Ja heerlijk via via iemand kennen...
Anyway, ik vind marlies (y) |
Moeilijk kiezen hoor..
Workshop I Frank Marlies Krystle/Ron Workshop II Merel Nick Megan/Robin Workshop III Boris Irma Tialda Maar een aantal mensen kan ik me niet meer zo goed herinneren :) |
Mijn voorspelling:
Workshop 1 Ron (zong goed gisteren) Maickel/ Sharon (hmm moeilijk) Maud ( leuk meisje!) Workshop 2 Robin :) Meike ( vind ik zelf niet goed maar is een voorspelling:) ) Megan Workshop 3 Boris ( zeeeeeeker weten) Alice Elisaar En dan blijft er nog één over voor een wildcard lijkt me Tialda miss? |
ik denk:
Workshop 1: Krystle Ron Maud zoo jammer dat Frank niet mooi zingt :o Workshop 2: Nick Robin de rest kan ik me niet herinneren Workshop 3: Alice Eric <3 en uhh Tialda ofzo? Hoe gaan die workshop rondes ook al weer? Bepaald de jury wie doorgaat of moet er gebeld en gesmst worden? |
Citaat:
De jury geeft alleen commentaar :) |
mijn fav marlies ron krystle en k vind die gerbrich wel wat hebben maar rubien is eruit :eek:
|
Deed Gerbrich vorig jaar ook mee?
|
ik denk dat de volgende mensen doorgaan:
workshop 1: *Marlies *Maickel *Ron workshop 2: *JK *Megan *Robin workshop 3: * Boris :bloos: * Tialda * Fardoe Wildcard: Nick |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet alleen Tialda eigenlijk.. Was er dan vorig jaar een ander meisje dat Gerbrich heette? |
Alice deed vorig jaar iig ook mee, misschien Megan ook wel ja?
|
Toch maar wel het topic gelezen :D
Sorry voor de verkeerde spoilers, had zóvaak dezelfde dingen gelezen dat ik dacht dat ze echt wel klopte. Maar niet dus, als ik het hier zo lees. :o |
Trouwens, die Robin heeft echt slechte stembeheersing. Ik vind hem niet zo heel goed. Maar hij heeft wel een zuivere stem, ziet er lekker uit. :P
|
We moeten wel nog 3 weken wachten voordat we Boris weer zien :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |