![]() |
uitgaan probleempje
eei,
kijk.. ik wil dus best uitgaan.. maar de mensen waar ik mee omga.. vrienden enzo.. die gaan meer naar cafe's waar ik me niet welkom voel.. ik ben niet egt alto enzo en ik blow niet.. en nouw ja.. de meeste altos doen dat wel.. maar ok.. ik ben een x mee geweest...maar er word daar dus teveel geblowd word naar mijn zin.. en daar hangen teveel mensen die ik niet wil kennen.. en dan kan ik dus wel naar gewone cafe's enz.. gaan, maar daar ken ik dan weer geen mensen.. en die muziek vind ik dan weer niet leuk.. zien jullie een oplossing? |
zeg het tegen je vrienden en zorg dat jullie ergens heen gaan waar iedereen het leuk vindt.
|
Citaat:
of andere vrienden erbij zoeken :) |
niet echt, gewoon meegaan als je uit wilt en niet zeuren
en niet alle alto's blowen :nono: |
er staat ook niet dat ze dat allemaal doen..
maar geef toe.. het zijn er veel |
andere vrienden zoeken? zoeken naar uitgaansgelegenheden die wel aan jouw smaak voldoen?
en je kunt je natuurlijk ook gewoon niets aantrekken van die mensen waar je niets mee wilt te maken hebben. Ik denk niet dat zij dat erg vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik jou was zou ik aan de heroïne beginnen
|
Citaat:
|
op een drumnbassparty ben je altijd welkom :D (y)
|
als je nou afspreekt met je vrienden dat je bijv. het ene weekend naar een tent gaan waar hun het leuk vinden en het andere weekend gaan jullie naar een tent waar jij denkt dat het leuk is... en als je vraagt of je vrienden niet willen blowen een avondje als je bijv. naar dat cafe gaan waar jij vind dat ze te veel blowen dan kan het je toch nix schelen dat de mensen om je heen wel blowen... bouw je gewoon je eigen feestje met je vrienden.
als het echt goede vrienden zijn doen ze dat wel |
ja
niet zo zeuren geez |
Vrienden zoeken uit je eigen straatje :confused:
|
Citaat:
|
Ik verplaats deze.
|
Gewoon niet meer mee gaan, of aan je vrienden voorstellen om naar die "gewone café's" te gaan. Willen ze dat niet, dan zoek je andere mensen om uit te gaan naar de plaatsen waar jij het naar je zin hebt.
|
ja er zijn heus wel gelegenheden, in het gewone uitgaan. waar je heus wel ffkes kan blowen!!
trouwens niet alleen alto's blowen.. ook heel veel van naar jou mening zker "normale" :o mensen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een onzin, wiet is echt geen ernstige drugs. Je hoeft toch niet mee te blowen.
En misschien moet je ff niet zo snel op kleren afgaan, maar eerst die mensen daar een beetje leren kennen. Misschien zijn ze wel fucking chill. En anders uh ja wel naar die andere café's gaan en daar mensen leren kennen. |
Citaat:
hmm als ik niet alto zou zijn zou ik in dat geval de alto zijn... |
na aandachtig lezen van jouw post ben ik tot de conclusie gekomen dat je daar niet welkom voelt omdat daar teveel blowers zitten.
waarom ga je bij ze staan. ga dan ergens anders staan en so what als ze blowen gewoon negeren ik haat rokers maarja die heb je ook veel waar ik kom |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |