![]() |
Het merk 'Sanyo' (tv aanschaf)
Ik had ff een vraagje, of het hier hoort weet ik niet maar het leek me het meest toepasselijke forum (omdat er ook in de omschrijving staat "mechanica en gadgets")
Ik wil graag een t.v. kopen, omdat ik nu van kamer ga verhuizen en mn zusje's tv dus niet meer gebruiken kan. Ik kijk niet veel tv dus ik wil het ding eigenlijk alleen om een leuke film in mn kamer te kunnen kijken of x-box/ps2 spelen. Ik heb dus nu een tv van het merk sanyo gevonden. Ik dacht zelf dat het wel een redelijk merk was, niet geweldig maar toch ook niet het goedkoopste? Tis een 20" inch true flat, 18.3"H x 19.4"W x 18.3"D, 53.5 pounds voor 230 dollar (139.278 euro) eh ja, ik hoef dus geen dure en zeker geen geweldig grote, of geweldige beeldkwaliteit te hebben. En tis mn eerst tvtje dusseh, nog iemand ervaring met een sanyo.. beetje redelijk? |
-> Hardware
|
Citaat:
Volgens mij is de dollar ook weer niet zó weinig waard :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
en het betreft de can. dollar niet de us. de prijs is 230 CAN = 139.589 EUR 139.589 EUR = 175.302 USD |
Laat je die dan importeren uit Canada oid? Dat kost namelijk ook flink wat centen. :)
|
Wij hebben al sinds mijn geboorte een Sanyo staan en die doet het nog steeds. Of was dat de VCR? (weetniet, tv is verhuisd van woon- naar slaapkamer). Mgoed nooit problemen mee gehad. Alleen de VCR was na 10 jaar op. Dat gebeurt nu eenmaal met die dingen...
|
Citaat:
maar mn vriend zei dus ook al hun tv is van hetzelfde merk en blijkbaar houden die dingen het wel ff vol (y) daar gaat mn geld :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20. |