![]() |
Wat vinden jongens leuk om met Valentijn te krijgen?
Tis binnenkort Valentijn en ik wil graag mijn vriend verrassen, ik heb al een grote kaart van vis (die beertje, koetjes enzo) , maar ik wil hem ook graag een kadootje geven, maar weet in godsnaam niet wat, dusse...
jongens wat zouden jullie leuk vinden om met valentijn te krijgen? alvast thnxx, want ik ben al 3 weken hopeloos bezig! |
Je kunt ook samen iets leuks gaan doen, ipv een cadeautje geven.
|
hoihoi!
ja ik ben geen jongen dus ik weet niet precies wat ze leuk vinden maar ik ga mijn vriend een gedicht geven. ik vind het mooi om te geven en ik hoop dat hij eht leuk vind om te krijgen. zelf gemaakt gedicht he... liefs mo |
ik zou liever iets leuks doen met mn vriendin dan een cadeautje
|
Iets leuks doen samen
|
Een kratje bier natuurlijk, alleen geen jongen die dat durft te zeggen ;)
|
Citaat:
neeh , iets leuks met hem doen , dat zou ik persoonlijk leuker vinden :) |
Mijn vriend heeft me uitgenodigd om naar de Winterefteling te gaan:D En misschien gaan we diezelfde dag ook nog uiteten. Ik zal vast ook nog wel een klein cadeautje voor hem kopen, maar samen iets leuks doen lijkt me echt veel leuker!
|
ik kan me nu niet voorstellen dat er jongens zijn die zo'n 'meisjes achtige' kaart leuk vinden.
net als al die 'me to you' beertjes... volgens mij zeggen ze dat alleen maar om het meisje in kwestie niet te kwetsen... maja, misschien ken ik alleen maar erg mannelijke jongens |
Dus je wil hiermee zeggen dat mijn vriend niet mannelijk is omdat hij wel van dat soort knuffeltjes houdt, nou lekker is dat. Hij vind het heel lief en schattig, dus waarom zou je het niet leuk vinden? Omdat je een man bent?
|
Tegen een paaldans zal ik niet protesteren.
|
Citaat:
Ik vraag me alleen af of hij het echt leuk vind om te krijgen of dat hij doet alsof om jou een plezier te doen |
Citaat:
|
Een kus.
|
onvoorwaardelijke liefde?
|
een persoonlijke tegoedbon.
|
Citaat:
Ach gewoon iets leuks samen doen en misschien nog iets kleins als een kaartje als aandenken. Valentijn in je eentje vieren kan nooit super leuk zijn (toch?), dus ookal krijg je dan iets het is altijd leuker om iets met z'n tweeen te doen. Je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat je het samen afspreekt, want als hij iets met jou wil gaan doen en jij iets anders met hem dan hebben jullie toch ergens een probleem. |
jaah, maar een etentje enzo is niks voor mijn vriend. Ik wil hem ook een kado geven, maar een beer vind ik meer voor meiden. maja. echt geen tips verder?! :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Elke dag sterke drank kan op zich wel, maar niet een hele fles, twee a drie glaasjes moet wel kunnen en ik ga zoiezo niet naar hoeren. |
Citaat:
|
Dat zal echt wel voor elke jongen anders zijn lijkt me,,,,
Ik ga hem denk ik geen kadootje geven eigenlijk,, ik verzin wel iets leuks om hem te gaan doen dat weekend.. Vind ik veel gezelliger... een kadootje krijgt hij van me als ik door de stad loop en ik denk.,.. heeeeeeee maar dat is leuk :P en dat kan dus ook op 13 Juli zijn |
[Paranoide]
Bier. |
wat zijn ze hobby's??
|
Koop een nieuw paar ondergoes en verras hem daarmee .Je moet het wel eers aan doen!!!! :p weruukt altijd :D :o
|
ondergoes moet ondergoed zijn :bloos:
|
Er zijn al genoeg flauwe grappen gemaakt in deze topic, dus dat sla ik deze keer over.
Een leuk kaartje is wel lief. :) Het moet niet te mierenzoet zijn, er moet gewoon een leuk berichtje in staan, vooral niet te klef. Ook is het fijn als er een naam onder staat, zo'n kaartje zonder enige verwijzing naar de afzender vind ik een beetje flauw en cliché. Valentijnskaarten zijn natuurlijk sowieso cliché, maar sommige mensen krijgen op zo'n dag meer moed, omdat ze bijvoorbeeld bang zijn de geadresseerde te overrompelen. |
Citaat:
Wat perseus zegt, een [blanco] kaartje met handgeschreven tekstje, en bijvoorbeeld een uitnodiging voor een : leuke avond bij jou, uit eten, koken voor hem, film, bad, speeltuin, hotelkamer... :) |
Een blowjob
|
Citaat:
Met valentijnsdag naar de hoeren gaan en ze een pakje tissues met een strik eromheen geven :P |
mmm een kratje bier en een blowjob ...
ik leer nog eens wat van dit forum :D (whahaha) |
mercedes 500SL, zwart met., beige lederen bekleding, liefst in de AMG uitvoering, navi, etc. Dat is pas leuk om te krijgen!
|
Citaat:
|
Ik krijg van m'n vriendin eindelijk de autosleutels
|
Ik denk dat jij je vriend nog altijd als beste kent en dus ook als beste zult weten wat hij leuk vind en wat niet :)
Maar ideeën zijn bijvoorbeeld geurtje (nog altijd leuk :)) of gewoon een leuk doe-ding zoals uit eten, naar de bios of een strandwandeling met een lekkere massage :) |
Citaat:
Niet echt boeiend iets, maar vond t leuk dat jij hetzelfde idee had :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben twee weke gelede geweest
das echt super romantisch... alleen het had fijner geweest als het niet had geregend :rolleyes: |
LoL
Ik zou al dolblij zijn met een briefje waarin een meisje me verteld dat ze me leuk vind. |
nou als je vriendje met dit T-shirt niet blij is, weet ik het ook niet meer..
http://www.evilshirts.nl/preview/034.gif ik zou er iig wel blij mee zijn.. kijk voor meer info op: Evilshirts.nl grtz, Sebas |
Een kus :p en gewoon samen iets leuks gaan doen. En misschien een leuk kaartje ofzo.
|
een geurtje doet het altijd wel goed,of samen uit eten is ook leuk
|
een vriendinnetje
|
Citaat:
|
Een kaart :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Heeft ie alleen niet met valentijn gekregen, maar gewoon een keer, toen ik een lieve bui was.. :)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19. |