![]() |
Eenhoorn + Elf
|
op zich vind ik hem wrel mooi, die kleuren enzo, maar er zit een dingetje dwars, jouw anatomie laat ook te wensen over terwijl je bij de green elf tekening zei dat de anatomie niet goed was. het paard bijvoorbeeld heeft een te korte nek en te lange benen. het elfje zit scheef, je zou meer van haar andere zijde moeten laten zien, zoals een stukje arm en heup. maar verder is ie best geinig.
|
Misschien kan je zelf vertellen hoe je dit hebt gemaakt, daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
|
Citaat:
|
ja, ik eigenlijk ook wel.
|
Citaat:
|
een plaatje van een site gehaald? toch wel een plaatje van jezelf?
|
Citaat:
ja idd, en wat heb je eraan veranderd..? |
anders krijg je weer dat MegaN gedoe... ik ben dus wel benieuwd wat je eraan veranderd hebt?
|
in t negatief gezet :D
|
Mogen we het originele plaatje ook zien dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed. Dit is 3x niks dus. |
|
Citaat:
deze vind ik zoiezo mooier, en beetje stom dat je een plaatje ergens vandaan plukt en dan eigenlijk beetje doet alsof je hem zelf gemaakt heb.. zoiezo moet je eerst vragen aan de maker of je er aan mag komen ;) als je nou eens zelf zoierts probeert te tekenen zal iederreen het al stukke knapper vinden :) |
Maar je hebt hem gewoon inut negatief gezet? Ik vin ut origneel mooier, maar da's mijn smaak, verder wel leuk gedaan!
|
okee, ik vind het dus helemaal niets dat je dat plaatje gejat hebt. kan je niet zelf een eenhoorn tekenen en daar een negatief van maken? ik vind het best wel ehmm, 'MegaN' wat je nu doet
|
Volgende keer als je zo iets doet: zet de url van het origineel er ff bij. Sowieso is iets alleen maar in het negatief zetten niet echt ingewikkeld. Dit is niet de bedoeling van het forum.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22. |