![]() |
[Foto] Denkertje
http://groups.msn.com/_Secure/0UwDcA...eenUUwBzaehgZX!pEBo!4UK3qyUTafeJY9yKmw2K5rBwLBvWYiLE7Av7qLIOy*Osifxypx6pY9IwLrqK0o63 T8cfc/Faye%20plant%20bewerkt.jpg?dc=4675432985711251258
(hij wil er geen url van maken :s ) Wat vinden julli ervan? |
we kunnen em niet zien
|
oh god, ik heb echt een hekel aan groups.msn.com gedoe
probeer eens picserver.tk ofzo of reg ff een account bij http://www.tripod.lycos.nl/signup/signup.phtml ofzo |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://img16.photobucket.com/albums/...y/56e671c2.jpg
I followed your instructions.. nou hier is ie dan, jullie mening? |
oehh ben jij dat?
sgattig :bloos: ! |
Citaat:
|
Wel mooi. Omlijsting is wel geslaagd, handtekening? wat minder.
wel 1000 (duizend) groot. weet niet helemaal of die stukken kleur in de achtergrond mooi vind. dus: ben ik nog niet over uit. thema denken springt er niet echt in 1 keer uit. vind de pose verder wel grappig. |
De plant-ding-geval (?) aan de linkerkant ergert me.
Verder wel aardige foto, maar niet echt speciaal... |
Citaat:
(y) |
photobucket :cool:
de foto is wel okee, niet vernieuwend ofzo. en scheef :| |
ik vind de grond ( die jammer genoeg schuin is ) wel vet in combinatie met die bakstenen muur het lijkt namelijk - en misschien is dat ook wel zo - alsof de grond van houte planken is.
ik vind de titel niet echt bij passen aangezien ik het vind lijken alsof je bang bent |
kadertje en handtekening zijn beetje misplaatst vind ik
foto lijkt niet echt scherp ect en idee, tja vin het beetje flauw |
Misschien was het de bedoeling dat de foto scheef werd genomen? Zo niet, dan denk ik toch nog dat de foto zo mooier is dan wanneer ie precies recht genomen was.
Het is niet zo dat een foto per se recht genomen moet worden om mooi te zijn... ? right. of in het nederlands: Goed (punt) |
heeft een beetje een warchild uitstralinkje denk ik :s ik weet niet of ik het nu duidelijk uit druk
zeg maar, onschuldig meisje ineengedoken tegen de muur.. kan geen kant op.. was dit de bedoeling? mooie foto zo ja :) (anders eik ook wel) |
iiiii
een alto :( |
Citaat:
|
Citaat:
PATHETIC |
Heej, ik ken jou! mooje foto
|
Citaat:
|
Ik vind een alto ook niet zo'n mooie auto.
Maar het lijkt niet. Het lijkt eerder op een onschuldig ogend meisje tegen een muur. heel gek selectieve perceptie. |
Citaat:
|
Citaat:
lastig he, sarcasme. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
srry was er effe niet meer bij :bloos:
gheh |
wat een gek zeg.
ook altijd vrij lastig. sarcasme zonder emoties. Iig. daar zijn die afzichtelijke smileys voor, kun je achter je bericht zetten als je eventjes sarcastisch bent. :rolleyes: |
oke, ik vind het een hele mooie foto voor in je plakboek, maar niet iets artistieks
|
Citaat:
maar goed wat is de bedoeling van de foto? |
hey,
Leuke poging, maar ik vind hem allerminst geslaagd, Het onderwerp komt niet naar buiten, helaas. Nou houd ik zelf absoluut niet van kaders, handtekeningen etc. omdat het de foto nooit "echt" mooier zal maken, maar het kader is wel leuk gekozen. Ik zou de foto van dichterbij hebben genomen en een iets lichtere achtergrond hebben genomen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56. |