![]() |
the Abswing werkt niet!
Heeft iemand van jullie een abswing en zo ja wat zijn de resultaten? Ik heb hem nu 1 jaar, heb er intensief mee getraind maar geen resultaat ik heb zelfs nooit spierpijn. Maar het trainen kost wel veel moeite.
|
Heb je veel vet?
|
als je op google inikt "abswing results" krijg je allemaal negatieve berichten. Misschien een idee voor de volgende keer? eerst informeren voor je iets koopt?
|
abswing is coel!!!
whahahaha, ik heb een keer zown ding gebruikt.... het enige wat je doet is je wervels uitrekken.. en de rest, ja, ga fitnessen...:S maarja, dan bedoel ik dus dat dat ding gewoon niet werkt.... |
Dat ding werkt dus egt wel tis alleen een combinatie van goed gebruiken goed eten, en niet teveel vet hebben of ook je vet wegtrainen.
|
vind je het logisch je moet nooit van dat tellsell of wat dan ook kopen, had je het gezien vanavogtend.. met die lag films.. guarantie laughing.. ofzo.. dan laten ze heel veel filmpje zien op tv. i kzweer als je die band koopt dat het dan dezelfde zijn:p
en het was ook niet egt grappig ofzo.. (n) :eek: :confused: |
Duh.
|
Citaat:
|
Ik ken iemand die er 1 heeft, en ik heb hem een keer geprobeerd en voelde het wel.
En die vraag heb je vet is vrij belangrijk, want je ziet bijna niks van je buikspier ontwikkeling als je een laag vet erover hebt. Pas zodra die wat kleiner is geworden zie je vooruitgang. |
De abtronic deed het bij mij wel goed. Nou weet ik verder niet wat een abswing is, maar goed........
|
Citaat:
|
Nou het heeft dus wel gewerkt! tenminste de marketing strategie, want ze hebben er dus weer eentje verkocht! :D
|
Citaat:
|
Hahahaha, een vriendin van me heeft the abswing vorige week besteld :o Ik zal haar dit topic wel ff sturen ;) maybe kan ze haar bestelling nog cancelen(?)...
|
Darkstyle, wat nou dooie lul?
Sommige mensen zeggen dat het niet werkt, ik train en weet hoe het voelt als je ze gebruikt en ik voelde mijn buikspieren ja. Misschien vat je nu het nut van mijn post? |
hahaha :D
ik dacht bij de topictitel dat je een grapje maakte .. er zijn kennelijk nog genoeg mensen die erin geloven.. iets minder voor jou dat jij ook zo iemand was, maarja :P wie weet gaat het nog iets doen.. ;) |
er is nu een nieuwe middel uit wat beter is dan abswing.
Je hoeft niet je huis uit, je hoeft helemaal geen moeite doen. Het is een...............slotje. Dit slotje zet je op de snoepkast en klaar, na een jaartje zie je resultaat. |
Ik heb ook een abswing en bij mij werkt hij wel degelijk dus waarschijnlijk doe je het niet helemaal goed. Vooral na een jaar! want bij mij zie ik het verschil al na een week. En dat je geen spierpijn hebt klopt ook niet echt, want volgens mij moet je het altijd wel een beetje voelen als je een intensieve workout hebt gedaan.
|
Duh. :D
|
abswing is volgens mij echt geen bullshit hoor... het is waarschijnlijk wel vrij eenzijdig maar het trained je buikspieren best wel aardig.
|
Ik wilde dat al die apparaten gewoon werkten. Maar ik ben te achterdochtig om 'erin te trappen'.
Dus ik ga gewoon naar de sportschool. |
Citaat:
|
abswing is het meest nutteloze apparaat wat er is, evenals elk ander tel sell apparaat. Met gewoon simpele sit-ups bereik je de beste resultaten
|
Citaat:
true |
dat had ik je van te voren ook wel kunnen vertellen :rolleyes:
|
Citaat:
Ik doe per dag 5min op de abswing (en ja ik weet het dat is echt het minimum) eerst 2 minuten gewoon, dan 2 minuten aan elke zij kant, en dan 80x laag zittend (dat zou je als het goed is heel erg moeten voelen) En dan merk ik na een week ofzo al verschil bij mijn buik. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16. |