![]() |
Bol.com
hee allemaal,
ik wist niet waar ik dit topic neer moest zetten dus zet ik um hier maar neer. maar ik had een vraagje, moet je bij bol.com ook verzendkosten betalen want dat kan ik nergens vinden daarzo. dus misgien weet iemand dat? tnx. |
:)
Ja zeker wel, maar het is niet veel. Twee euro drieënveertig als ik het me goed herinner, maar het kan een paar cent meer of minder zijn. |
Ja, ik weet niet hoeveel. Maar er moeten wel verzendkosten worden betaald. :)
|
ow valt wel beetje mee.
dus dan zit mijn bestelling op 32 euro :rolleyes: hmm best wel veel maarja krijg woensdag me loon weer :D |
ja bij bol wel. Bij proxis echter niet (tot een bepaald bedrag).
|
maar bij bol zijn sommige boeken goedkoper dan in de winkels is dat ook zo bij proxis?
|
als je geluk hebt is proxis zelfs goedkoper dan bol. Hangt af van het artikel.
|
Op de site van Bol vond ik dit:
Citaat:
|
Ik heb gisteren net 2 boeken bij bol.com besteld. Maar je moet idd verzendkosten betalen. 1,95 ja.
|
wow vet goedkoop :D
|
Citaat:
|
bij de bestellingen enzo :P
maar bij proxis zou ik geen verzendkosten hoeven betalen, maar heb je bij proxis de boeken snel binnen? zal wel tussen me oren zitten maar bol lijkt me veiliger :P |
Ik ken Proxis helemaal niet.
|
: www.proxis.nl
heb ik net even gekeken, de boeken die ik wil kopen zijn even duur daar , alleen hoef ik daar geen bestelkosten te betalen, maar bol.com ziet er beter uit... |
Proxis is prima! [reclamepraatje] Snel, goedkoop en betrouwbaar. [/reclamepraatje].
Ik bestel vaker bij proxis dan bij bol. Eigenlijk. |
Proxis zal ook hartstikke goed zijn, twijfel daar maar niet aan.
|
Moderne gedoe ook altijd. In mijn tijd werden boeken gewoon ingebeiteld of opgetekend.
|
ik kende proxis helemaal niet, maar de boeken die ik wil zijn daar wel goedkoper dan bij bol.com zie ik nu :)
|
hehe :P
Maar heb het nu toch besteld bij bol.com Ik was namelijk bij de laatse stap bij Proxis en toen stond er of met visa kaart ofzo betalen of vooruit betalen. Dus dan duurt het heel lang voor dat ik de boeken heb. Dan toch maar bij bol. ag die 1.95 maakt ook niks uit! |
Ja, dat moet.
|
ik zou voor www.bruna.nl gaan ipv bol.com
|
In nederland heb je toch een vaste boekenprijs? Hoe kan het dan goedkoper zijn? Of zijn het boeken in een andere taal/vanaf een andere locatie verzonden?
|
Het kost geloof ik 1 euro 95. Maar vooralsnog heb ik nog niets van ze gezien. Blijkbaar hapert hun afdeling levering nogal. Ik wacht al tijden op een CD van die lijers.
|
Jups, bol.com is verdomde traag.
Meestal moet je op een vertraging van 1 tot 2 weken rekenen, als het al niet langer is. Althans, zo is dat bij mij gebleken. Het is bij nog maar 1 keer op tijd geweest. En toen had ik harry potter gepre-ordered. Die kwam wel op tijd :). [EDIT] Ik zit trouwens nog steeds op een bestelling bij bol.com te wachten. Daar zit ik ook al 3 maanden op te wachten... |
1,95.
|
Daar moet je ook verzendkosten betalen, ja. Die zijn € 1,95 zoals anderen ook al zeiden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je klikt op help (rechtsbovenaan), je klikt op Bezorging (rechterkolom) en je kan het gewoon aflezen. |
Ik denk het wel...
|
Werkt perfect, hoor.
|
enne wat hebbie bestelt? :P
|
bol is veel duurder als men denkt.
een tijdje terug was er een cd die overal 9,95 moest kosten, aangezien het voor 't goede doel was. wat deed bol.com? Zette er boven dat de oorspronkelijke prijs 14,95 was en dat ze nou waren gezakt naar 9,95 en dat je dus een korting had van zo'n 33% :rolleyes: En je moest dus ook nog de verzendkosten gaan betalen, dus ze waren duurder als alle platenzaken in Nederland en deden alsof je bij hen goedkoper uit was omdat ze 'zoveel' korting gaven. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb 2 boeken besteld. 1 boek met dialogen voor mijn theater opleiding en die ander is communiceren met dieren :P jeej |
Ja, 1.95 dus :rolleyes:
Bol.com rulez :cool: (y) |
mja ik hoop alleen dat ik het wel snel binnenkrijg
hij had 2/3 leverdagen en vandaag was de 2e dag.. |
Citaat:
|
Ja, maar niet zoveel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |