Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Beleidszaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=64)
-   -   Der mag wel weer eens wat gedaan worden op onzin! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=730954)

Bigbot 25-01-2004 14:00

Der mag wel weer eens wat gedaan worden op onzin!

Juh!! Zo simpel als de titel zegt!!

Ok onzin is altijd een beetje romel geweest maar de laatste weeken/maanden is het echt erg aan het worden! Zo worden er op 1 dag een stuk of 10 fototopic's gemaakt als het der niet meer zijn! Iedereen zegt maar waar die zin in heeft waar nooit een fuck aan gedaan word! Een slotje zie je ook echt alleen bij een topic met 500 post terwijl der genoeg flame is! Sorry maar als lid en toch best al best lang (dit is een alias) onzinwezen vind ik dat de toestand op onzin zo gekeldert is dat de lol der echt wel af is. Ik denk dat ik niet de enige ben als je kijk naar wie de laatste tijd niet meer aanwezig is omdat der gewoon geen fuck meer aan is zo! Waar is het beleid?

Groeten Bigbot

Koen 25-01-2004 14:05

Zo is onzin. De regels worden best wel nageleefd en de sfeer is zo slecht nog niet. Volgens mij gaat 't wel prima zo...

Wawl 25-01-2004 14:06

Mjah, Onzin is heus niet minder saai dan anders. Mensen komen en gaan, en daar kunnen ook buddies van jou bij zitten. De nieuwe generatie neemt het langzaamaan over, maar daar kan je natuurlijk niets tegen hebben. En wat wil je met beleid? Het beleid op Onzin wordt niet door de FB's uitgevoerd, maar vooral door de leden zelf.

Woestijnpinguin 25-01-2004 14:14

Citaat:

Wawl schreef op 25-01-2004 @ 15:06:
Onzin wordt niet door de FB's uitgevoerd, maar vooral door de leden zelf.
En dat is precies wat der niet gebeurt :o

Wawl 25-01-2004 14:16

Citaat:

Woestijnpinguin schreef op 25-01-2004 @ 15:14:
En dat is precies wat der niet gebeurt :o
En hoe stel je voor dat men dat gaat veranderen? ;)

Dvalin 25-01-2004 14:17

Citaat:

Bigbot schreef op 25-01-2004 @ 15:00:

Ok onzin is altijd een beetje romel geweest maar de laatste weeken/maanden is het echt erg aan het worden! Zo worden er op 1 dag een stuk of 10 fototopic's gemaakt als het der niet meer zijn! Iedereen zegt maar waar die zin in heeft waar nooit een fuck aan gedaan word! Een slotje zie je ook echt alleen bij een topic met 500 post terwijl der genoeg flame is! Sorry maar als lid en toch best al best lang (dit is een alias) onzinwezen vind ik dat de toestand op onzin zo gekeldert is dat de lol der echt wel af is. Ik denk dat ik niet de enige ben als je kijk naar wie de laatste tijd niet meer aanwezig is omdat der gewoon geen fuck meer aan is zo! Waar is het beleid?

Groeten Bigbot

get a life :rolleyes:

Martin 25-01-2004 15:00

De sfeer op onzin is imho prima, waarom slotjes op onzin? Wat is er mis met 10 foto-topics? Het is onzin maar hoor, als het nou op beleidszaken was...

Methuselah 25-01-2004 15:31

Het enige dat de sfeer 'n beetje verziekt op Onzin, zijn de soms enorm irritante under-covers van mensen en ook sommige mensen die gewoon vaak komen irritant doen.

Olafant 25-01-2004 17:11

De onzin sfeer is prima. Er zitten wel steeds minder 'bekenden', maar daar kan het beleid niets aan doen, natuurlijk.
Als er echt geflamed wordt, dan zie je vaak genoeg dat er in no time een topic op M&M staat en dat er een fb is, de 'onzinners' doen heus wel wat als de sfeer verpest wordt.

Verder kan ik me alleen maar bij Roel aansluiten.
Citaat:

Methuselah schreef op 25-01-2004 @ 16:31:
Het enige dat de sfeer 'n beetje verziekt op Onzin, zijn de soms enorm irritante under-covers van mensen en ook sommige mensen die gewoon vaak komen irritant doen.
:)

Arenda 25-01-2004 17:52

sorry maar later op de avond vind ik de sfeer ook echt (n)
sommige topics zijn erg grof en sommige leden doen soms echt een beetje te.
(Ik vind dus eigenlijk ook dat er wel eens iets aan gedaan mag worden)

WishfulDreaming 25-01-2004 18:08

Hoe moet het veranderen dan?
Ik bedoel, wat kunnen de fb's daaraan doen?

AngelLena 25-01-2004 18:20

Citaat:

sweetsterretje schreef op 25-01-2004 @ 18:52:
sorry maar later op de avond vind ik de sfeer ook echt (n)
sommige topics zijn erg grof en sommige leden doen soms echt een beetje te.
(Ik vind dus eigenlijk ook dat er wel eens iets aan gedaan mag worden)

Dus de conclusie hieruit zou zijn dat de lokale fb's tot diep in de nacht op moeten blijven om daar iets aan te doen omdat het dan pas voorvalt? Je zou ook naar jezelf kunnen kijken en denken: als ik dat nou zie, waarom meld ik dat niet even op M&M zodat 's ochtends waarschuwingen en desnoods bans uitgedeeld kunnen worden? Is dat hele probleem ook opgelost.

Ik zie het probleem niet echt. Ja, ik zie het probleem wel, maar ik zie niet waar zo moeilijk over gedaan wordt. De drukke tijden is onzin hardstikke gezellig en is er een grote sociale controle. Bij alles wat echt fout dreigt te gaan wordt wel door een lid contact gezocht bij een fb. Alleen 's avonds laat en 's nacht komen er dus soms problemen voor die niet op dat moment opgelost kunnen worden. Nou laat ze maar raar doen, maak er melding van, 's ochtends zijn die eikels als eerste aan de beurt.

owlbeer 25-01-2004 18:53

Ik heb het nog steeds prima naar mijn zin op onzin :)

Mitros 25-01-2004 22:25

Citaat:

Groeten Bigbot

Fototopics ervaar ik niet als storend, ze zakken toch zo weer weg, waarom zou een fototopic irritanter zijn dat een topic: "ik ben terug van school".
Flametopics kom ik zelden tegen, stuur de links maar door als je er vinden kan.
Verder is het zo dat de oude garde plaats heeft gemaakt door een nieuwe generatie onzinners, dat kun je niet tegenhouden, dat willen we niet eens, want het is niet de bedoeling dat we hier tot ons 30e met ze alle blijven hangen.

Tofke_H 25-01-2004 23:12

slotjes op topics die toch geen 500 reply's hebben om even aan te tonen dat er wel degelijk wordt ingegrepen indien nodig.

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=727916
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=727942
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=727938
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=727935
...

Inbraak 26-01-2004 00:06

Citaat:

Waar is het beleid?

Groeten Bigbot

Waar is het fatsoenlijk Nederlands :confused:

Groeten Inbraak

StijnSpoortNiet 26-01-2004 23:36

De sfeer op onzin is naar mijn mening prima. Undercover-nicks horen gewoon bij onzin, net zoals lui die gewoon irritant zijn. Als ik me ergens aan erger, negeer ik het. Ook vind ik dat er genoeg wordt ingegrepen door FB's als dat nodig is. Het beleid wordt goed nageleeft.

Ertur 27-01-2004 21:30

Ik vermaak me prima op onzin, en ik zit er vaak genoeg later op de avond. :)

Wat maken een paar topics nou uit, die zakken binnen het half uur naar pagina 2.

MazeMouse 28-01-2004 03:36

Citaat:

AngelLena schreef op 25-01-2004 @ 19:20:
Dus de conclusie hieruit zou zijn dat de lokale fb's tot diep in de nacht op moeten blijven om daar iets aan te doen omdat het dan pas voorvalt? Je zou ook naar jezelf kunnen kijken en denken: als ik dat nou zie, waarom meld ik dat niet even op M&M zodat 's ochtends waarschuwingen en desnoods bans uitgedeeld kunnen worden? Is dat hele probleem ook opgelost.

Ik zie het probleem niet echt. Ja, ik zie het probleem wel, maar ik zie niet waar zo moeilijk over gedaan wordt. De drukke tijden is onzin hardstikke gezellig en is er een grote sociale controle. Bij alles wat echt fout dreigt te gaan wordt wel door een lid contact gezocht bij een fb. Alleen 's avonds laat en 's nacht komen er dus soms problemen voor die niet op dat moment opgelost kunnen worden. Nou laat ze maar raar doen, maak er melding van, 's ochtends zijn die eikels als eerste aan de beurt.

Nee, maar stel je voor zeg dat ze op M&M een melding moeten maken! :eek:
Dan horen ze er niet meer bij bij hun vriendjes zeg.
(Hey, ik ben niet voor niks benoemd tot de forumNSB'er voor het uitvoeren van de oplossing die jij gaf)

owlbeer 28-01-2004 09:25

Citaat:

MazeMouse schreef op 28-01-2004 @ 04:36:
Nee, maar stel je voor zeg dat ze op M&M een melding moeten maken! :eek:
Dan horen ze er niet meer bij bij hun vriendjes zeg.
(Hey, ik ben niet voor niks benoemd tot de forumNSB'er voor het uitvoeren van de oplossing die jij gaf)

Het is maar waar je mee zit. Als je het een beetje normaal houdt en dingen die niet gaan gewoon meldt is dat op zich geen probleem. Als je gaat zeuren over elk klein ding wat er gebeurt om mensen neer te halen (ik noem geen namen, FA) dan wordt het vervelend.

MazeMouse 28-01-2004 14:05

Citaat:

owlbeer schreef op 28-01-2004 @ 10:25:
Het is maar waar je mee zit. Als je het een beetje normaal houdt en dingen die niet gaan gewoon meldt is dat op zich geen probleem. Als je gaat zeuren over elk klein ding wat er gebeurt om mensen neer te halen (ik noem geen namen, FA) dan wordt het vervelend.
Ik vind het eigenlijk wel tof aangezien het overgrote deel van mijn meldingen alleen meldingen waren van mensen die flamen of flames uitlokken. (maar goed, als je dan tot de vriendjes van die persoon hoort dan vind je dat grappig en ben ik natuurlijk gewoon een zeur en een NSB'er dat ik dat meld en dan naai ik hun erbij enzo :p)

Bij deze dien ik een motie in dat het 'lid' onder mijn naam veranderd wordt in 'forumverrader' (aangezien ik NSB'er niet echt bij mij vind passen aangezien ik meer een D66 persoon ben :o)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47.