![]() |
Ontdekking II
|
ja vetter, hij is wat grauwer en 1 ipv 2 !'s en ?'s is beter en netjes gecropped
(y) |
Wat zijn die witte vlekken in het beeld?
Linksbovenin een vierkant en rond de uitroepteken ook wat wit.... wat dingen weg gegumt? |
Citaat:
|
ja idd, deze is cker bter :D
grof ( grauw is een beter woord), maar toch ook weer niet zeg maar :) cool (y) |
Citaat:
|
vetter dan die eerste :) koele sfeer
paar opmerkingen: ik vind het vraag- en uitroepteken niet echt passen.. zonder zou het vetter zijn imo en het zou nog koeler zijn als je de gebouwen linksonder nog weg zou halen :) (dus helemaal witte lucht) |
Citaat:
|
Ik kan me zo voorstellen dat dat dat júist de opdracht is?
En ik denk dat het alsnog wel duidelijk is.. Maar mooi geworden. |
ik vind die tekens er op een of andere manier niet bij passen, maar de foto vind ik wel erg mooi.
edit: nog eens goed gekeken en.. tja het past wel ja. het kopt, en zo. mooi :) |
Citaat:
|
ik vind die tekens juist leuk, ik vind ze zelfs nog leuker als op die vorige foto. en dat incroppen staat hipper en wat die queenie zei, het is misschien leuker als je dat gebouwtje ook wit maakt
|
Ik vind m wel mooier dan de eerste, gebouwen is inderdaad een punt, stoort niet, maar kan me voorstellen dat ie dan mooier is. Rare vlekken in de lucht zijn, tja, raar.
Ook mooi dat nu de rechterpersoon helemaal op de foto staat. Ik vind het alleen een beetje raar staan dat de persoon met de uitroeptekens (de ontdekker) er grauwer en met minder contrast op staat dan de zittende persoon. verder wel grappig, niet echt bijzonder. |
Citaat:
(dan zou de foto nóg mooier worden!) |
Citaat:
|
Je zou ze ook wat meer cartoony stijl kunnen doen, dat grote vind ik niet echt zo heel koel. Maar verder wel heel tof :)
|
beter dan vorige, voor de rest is alles wel gezegt dus :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14. |