![]() |
Welke game resource site gebruik je?
Zoals de titel het al zegt.
Ik vind To The Game het beste, maar op Computer And Videogames staat meer exclusief gamenieuws. Als je andere hebt, zet het hier. |
Beetje stomme poll, met maar 2 opties.
Ik lees overigens nauwelijks nieuws, behalve af en toe op gamer.nl, of in de PU. |
Ehm wat een gare poll maar twee opties... Ik lees alleen de PU en kom verder wel es wat tegen op internet maar ik heb niet echt een vaste site...
|
Ik lees de PU, en verder GBAparty.nl is een vaste prik.. meer niet
|
gamer.nl
er is geen betere :) |
Ik gebruik helemaal geen algemene sites, alleen sites gericht op 1 spel of 1 serie spellen.
|
Meestal zoek ik op Google en kom dan bij de bekendste gamesites aan:
GameSpot, Gamer.nl etc.. |
ik lees voornamelijk de PU en als er iets nieuws is hoor ik het hier wel:p
ow btw @ SSER wat een ongelofelijke KUT-naam heb jij zeg! Hoe asociaal kun je zijn zeg! niet normaal |
Citaat:
|
Ahum..
Online: -Avault.. -Gamershell -Gamer.nl -spelletjesgarnaal.be Magazine's: -Pc Zone -Pc Gameplay :) |
Ik maak gebruik van o.a:
- Computer and videogames.com - Gamers.com(verzamelsite voor verschillende anderen.) - DGS-online.com - Ign.com - gamefaqs.com - totalgames.com - Zeldacentral.com - nintedojo.com - Gamepro.com - Xboxonline.com - en nog een hele zooi anderen, veelal kleinere sites. |
Citaat:
|
gamespot.com
ign.com gamefaqs.com PU |
het lijkt namelijk nogal verkeerd
|
wat een kut poll.
je kan alleen maar kiezen uit sites die jij leest en leuk vind. de rest van het forum komt daar nooit. blijkt ook wel dat jij als enigste gestemd heb op to the game. ik bedoel, mensen lezen velen malen vaker gamespot ed dan de game sites die jij nu opnoemt |
www.game-zone.be maakt nu een zeer slechte tijd door maar de ninty sectie doet het goed en dat is alles wat er voor mij moet tussen zitten. anders www.games.telenet.be voor demo's.
|
Hmmmmmmmmmm Er gebruiken weinig mensen C&VG alhoewel het wel een goede, exclusieve game site is.
Maja |
ff origineel KUT POLL :)
IGN.com, NGC magazine, PCGameplay, games.telenet.be voila, mijn games resources o ja, bijna vergeten, nog een vriend van me die op 1 of andere manier altijd weet wanneer de "betere" games en films uitkomen :) |
inderdaad zeer suffe poll
|
je had idd wat meer site gegeven
voor de rest: zie 2 boven staande |
gamer.nl...
domme poll trouwens, je weet toch wel meer dan 2 sites?! |
http://www.gamespot.com is waar ik kijk als ik informatie, screenshots en filmpjes wil bekijken van spellen. Vind het eerlijk gezegd wel een goede site!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |