![]() |
Ideeën voor bedrijfsuitje?
Wie weet er iets leuks voor een bedrijfsuitje?
Aantal personen: zo'n 12 Budget: zo'n 40 / 45 euro p.p. Dag: liefst mogelijk op een zaterdagavond, evt. overdag Wat voor personen: de helft zijn jongeren van 17-20, de andere helft zijn vrouwen van ongeveer 30/35. Plaats: liefst in de randstad of iets wat in een redelijk tijd vanaf daar te bereiken is. Suggesties dus.. :) |
kom op mensen denk is :)
ik kan zelf niks verzinnen maar ik denk ik up hem even :) |
45 euro p.p.! Daar kun je denk ik wel van naar een club de mensen kunnen genieten van de betere dingens des levens. :D
|
Citaat:
|
Een cursus teambuilding of survivalen :D:D
|
Je zou natuurlijk altijd een bezoek kunnen brengen aan het Binnenhof in Den Haag en de Kamer. Voor die prijs kun je dan zeker wat lekkere hapjes en drankjes naar binnenwerken en zal iemand jullie wel een rondleiding geven.
|
Zaterdagavond.. Ga je met zn allen uit eten en naar de film ofzo?
Wij zijn met de plaatselijke boot mee geweest, een stukje varen en er ook eten terwijl er iemand staat te zingen, maar dat was saai. Ook zijn we naar Warner Bros geweest, dat was wel leuk. |
Citaat:
|
een concert van iemand?
|
paintballen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Luister, het zijn moeilijke tijden voor dit land. Dan moet je gewoon als beleidsman alles aangrijpen.
|
Citaat:
|
Citaat:
12x45 euro :D *is rekenen* 540 euro :D |
Citaat:
|
Citaat:
(btw het is weert niet weerd :)) |
Paintballen, en tot slot een leuk diner.
|
Wouter Bos, ik kom in april al naar je toe :D
En paintballen, ik weet niet of de 'huisvrouwen' daar zin in hebben, hoewel ze niet echt ouderwets zijn ofzo. En anders wordt het idd gewoon een etentje, maar eigenlijk wilden we wat anders / bijzonders. Dus als er nog andere ideeen zijn, dan hoor ik het wel. |
Citaat:
|
Met z'n allen door de McDrive.
|
Citaat:
|
karten! Hebben wij ook gedaan!(Y)
en anders ga je een kroegentocht lopen, dat is ook leuk! (ook voor de 30gers |
Skiën/snowboarden in SnowWorld of iets dergelijks (y)
Volgens mij krijg je daar wel groepskorting ofzo, helemaal als je van een bedrijf uit gaat :o |
klimmen
|
bowlen, uiteten, paintballen, kroegentocht, rolschaatsen, karten, schaatsen, skien, bios etc.
|
Vrienden van Amstel Live
BBQ (hoewel misschien een beetje koud nu) ik ben niet creatief vandaag :( sorry |
bowlen:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34. |