![]() |
ThePhoneHouse ruilt toestel niet
hoi, ik heb dus een aantal dagen geleden bij thephonehouse een t-mobile abo icm een toestel gekocht, maar dat toestel is simlocked(zit zo een t-mobile logo op)
Maar ik ben niet tevreden met t toestel en de winkel heeft als garantie dat je binnen 7 dagen zonder reden je toestel om kunt ruilen. Nu ben ik dus langsgegaan, maar mij werd verteld dat ze dat niet kunnen doen, omdat t een netwerkpakket is ofzo en dat t pakket niet door de winke zelf, maar door tmobile geleverd wordt. Als t wel simlockvrij zou zijn dan zou t wel kunnen volgens hun. Toen heb ik T-Mobile gebeld, maar die zei dat t flauwekul was en t voor t eerst hoorde en dat the phonehouse het gewoon dient te ruilen, aangezien zo een logotje verder niks aan het gebruik van de telefoon verandert. Je kan je abo niet binnen 7 dagen opzeggen hoorde ik(niet dat ik dat wil, maar t had een oplossing kunnen zijn) BelCompany ook gebeld, die zeiden dat je altijd je toestel binnen 14 dagen bij hun kunt ruilen, maakt niet uit of het met abo gekocht is of simlocked is of niet. Een ander filiaal van The PhoneHouse beweert dat ze t toestel gewoon wél kunnen ruilen. Iemand enig idee hoe het nou in elkaar zit? :confused: |
waarschijnlijk doet gewoon dat ene filiaal moeilijk, maar dan ga je toch naar die andere?
|
Citaat:
|
Je koopt die telefoon van die winkel, niet van T-mobile. Volgens mij willen ze gewoon veel geld aan je verdienen, houd dus voet bij stuk en blijf desnoods tijdenlang in de winkel staan zeuren dat je dat ding in wilt ruilen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens ThePHoneHouse kan t niet omdat t een netwerkpakket is en dus sim-locked.
Als ik m niet simlocked had gekocht of niet icm een netwerk of met Orange-abo, zou t weer wel kunnen, is dat vaag of niet? :confused: (n) |
Citaat:
Heb ik al gedaan, heb er ruzie gehad. |
Citaat:
bij ons is zelfs de regel dat als iemand het hoofdkantoor belt, dat we verplicht zijn dingen terug te nemen (ongeacht de reden en alles) en dat we onze excuses verplicht moeten aanbieden :D dus zodra je d'r mee dreigt zullen ze het misschien al terugnemen en anders dus ook echt bellen. |
van de website van the phone house:
OMRUILGARANTIE Niet geheel tevreden over uw telefoon? Informeer naar onze 7 dagen omruil garantie. Deze garantie kunnen wij u niet bieden op het internet, ga hiervoor naar onze winkel toe of bel ons op 0800 424 0800. |
Bel dan even met een ander finaal en ga ruil hem daar om.
|
Heb net het hoofdkantoor gebeld en die zei dat ik gewoon naar de winkel moest gaan en dat als ze m niet ruilden ik gewoon in de winkel naar ze moest bellen :cool: (y)
|
Citaat:
|
gelukkig maar dat t goed afloopt, k vond het al zo'n raar verhaal...
|
maar nu zit ik wel over die 7 dagen heen, maar ik was al binnen 7 dagen gegaan(toen er werd verteld dat t niet mocht), maar ik ga nu gewoon alsnog langs, kan ik nix aan doen dat ik erbuiten zit, niet waar?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe is dit nu eigenlijk afgelopen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.