![]() |
Komisch gedicht
Pindakaas en jam
Pindakaas en jam Samen op een boterham Of misschien op een beschuitje Smaakt lekker Denk je niet? Hij, de pindakaas, lichtbruine pindakaas Zij, de jam, aardbeienjam Samen verenigt op één boterham Of een beschuitje Voor eeuwig! Gezellig Denk je niet? Aanschouwt de twee tegengestelden De jam en de pindakaas Samen streven ze naar eenheid Of zo het schijnt Echter, de waarheid is Dat zij elkaar niet dulden De pindakaas en de jam Langzaam sterven ze Beiden een beetje Zullen ze het misschien toch redden? Is er nog hoop voor De jam en de pindakaas Samen op één boterham Of een beschuitje Ach, wat maakt het uit Het leed is al geschied Beiden worden verslonden Vermorzeld, geconsumeerd En ten slotte, uitgekakt Doch, het enige dat ik zie Is geluk en samenzijn Voor eeuwig In mijn riool Mijn riool! |
Leuk gedicht :)
Maar, goede vrind, je hebt op het verkeerde forum geklikt! Wellicht is het een jofel idee om verder te gaan op Dansen op Papier ! :) |
wel grappig ja :)
|
Citaat:
|
Ik had hem ook kunnen verplaatsen. Iig gaat hij nu dicht, hier hoort het niet en dubbel op DoP is ook weer een beetje overdreven. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |