![]() |
hoe schakel ik TV out uit?
als ik een dvd wil kijken met powerdvd 4.0 zegt ie dit:
TheTV Out port of your display card is not working properly. This copy protected disc can not be played when the TV out function is enabled. maar hoe doe ik dat? ik heb een gf3ti200 met 53.03 en winxp |
Als ik het goed begrijp heeft PowerDVD dus een beveiliging om tegen te gaan dat je DVD afkijkt op de TV/
Wat een waardeloos programma zeg (n). Mag ik je een andere speler aanraden dan? Winamp 5 of BSPLayer(tip) |
draai je de nieuwste detonator drivers ? wil nog weleens helpen.
verder; je kan de tv-out uitschakelen door NView uit te schakelen (bij je beeldscherminstellingen). het kan btw helpen om de tv-out juist AAN te zetten, in geval van PowerDVD anyways. |
Citaat:
|
Citaat:
want ik heb t alleen bij Scarface en The Godfather bij andere dvd's dus niet en hoe kan je een dvd checken in winamp? |
Citaat:
waar schakel ik nview precies uit? kan t niet vinden |
Citaat:
Ik weet het ook niet zeker hoor, weet alleen dat je veel (video) formaten ermee kunt afspelen :p En waarschijnlijk zitten dan alleen bij die 2 de copyrights op de dvd, ik hoop iig dat ze niet op je videaart zitten :X Net zoals de HP printers die geen briefjes geld uitprinten of photoshop die geen briefgeld opent.. Ik haat cencuur (vind dit een vorm ervan). |
Citaat:
toch maf dat alleen op die films copyright zit :S die andere dus niet? tis ook weer niet zo dat ik alleen maar oeroude dvds heb en ik kan die censuur op zich wel begrijpen ik vind het alleen niet tof als ik daardoor niet gewoon een dvd kan kijken op mn comp maar alleen in een standalone |
Citaat:
ontopic: andere player |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45. |