![]() |
kleurenspel in het Zwart
het was een teder Roze
sluik blond haar en vale huid in de winter en de Gele scheen Ze huilde zacht en luid ik voelde veel voor Haar ik voelde veel van Haar ik hou van Haar sluik blond Haar in een dans tot stilstand gekomen samen tot elkaar zonder kleren zonder huid zonder zonde maar met Haar ik voelde veel van Haar ik voelde veel aan Haar ik hou van Haar vol gevaar we stonden zonder huid des nachts volkomen een in vol contact een millimeter glas dat scheed ons Paars en Amber Rood van pact ik voelde veel aan Haar ik voelde veel voor Haar ik hou van Haar het einde na het scherm behield de macht van vloeiend Amber Rood gevangen in haar zijden hart daar vloeide stil een wisse dood ik voelde veel zo veel Zwartheid maar ik heb mijn mes genomen de Rodeloze scherven Haar met mijn handen opgelicht hoewel je me van kwaad beticht zal iemand heden mijnze erven het licht van Zwart zal komen ik voel niet meer ik voel niet meer, maar ik hou van Haar ik ben Haar na zes sneden staan voor eeuwigheid met Zilver nu de scalps geruild een lichte pijn en druk, ze past ik heb net zacht en luid gehuild ik voel nu weer ik voel nu weer, Haar ik hou van Haar ik ben bij Haar zo Zwart zo Wit |
prachtig verhalend en mooi omschreven, vind alleen je tussenstukjes met "voelde veel voor haar" e.d. nogal eens storend, misschien net iets te veel van het goede.
|
Je sais, veel te veel. Het is maar een tussentoets, wees niet te streng. Zijn alle kleurmetaforen te vatten?
|
Ja, lees er wel wat onopgemerkt overheen maar het staat logisch wanneer je erop let...
|
Citaat:
De kleurenmetaforen komen mijns inziens duidelijk over; ik vraag mij enkel af of je met de twee slotregels 'zo Zwart / zo Wit' de tweestrijdigheid bedoeld :)? |
Uitdaging:
Benoem alle kleurmetaforen. Vertel in normale taal waar het verhaal over gaat. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14. |